Socjobiologia - jest tu kto?

321. Data: 2015-04-23 10:30:41

Temat: Re: Socjobiologia - jest tu kto?
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 09:40, Ghost pisze:

> jak dlugo? zreszta odnosze sie do namawiania
>
> tak dlugo jak dlugo jest interesujaca

ja bym to nazwal potrzeba odswiezenia pamieci, nie spotkalem/zauwazylem
nic nowego
--
gazebo

322. Data: 2015-04-23 13:14:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 07:05:52 +0200, gazebo napisał(a):

> a ja dalej chcialbym wiedzec w jakim celu mialbym uwierzyc

Dlaczego zakładasz, że ktoś Cię do tego namawia? To tak nie działa.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

323. Data: 2015-04-23 13:18:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Apr 2015 23:38:56 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> Pszemol napisał

> nas, że nie próbujesz wynaleźć ponownie ognia?
>
> Kolejny próbuje mnie egzaminować z wiedzy. Czyli według ciebie naukowiec to przede
wszystkim wiedza z książek które przeczytał? Tak wygląda cała polska nauka.

Nie "polska nauka", tylko byle wykształciuch.

324. Data: 2015-04-23 13:27:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 13:14, Ikselka pisze:

> Dlaczego zakładasz, że ktoś Cię do tego namawia? To tak nie działa.

ja cie namawiam do zaprzestania

--
gazebo

325. Data: 2015-04-23 13:32:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 13:27:11 +0200, gazebo napisał(a):

> ja cie namawiam do zaprzestania

No przecież Ci mówię, że to tak nie działa.

326. Data: 2015-04-23 13:34:11

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-23 o 13:32, Ikselka pisze:

> No przecież Ci mówię, że to tak nie działa.
slucham bardzo uwaznie

--
gazebo

327. Data: 2015-04-23 13:54:59

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

XL.Nie rozumiem Twoich pogardliwych określeń dzielących ludzi.

Zbyszek Gotkiewicz

328. Data: 2015-04-23 14:17:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 04:54:59 -0700 (PDT), z...@g...com
napisał(a):

> XL.Nie rozumiem Twoich pogardliwych określeń dzielących ludzi.

Których "moich określeń"?

329. Data: 2015-04-23 14:22:14

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wykształciuchy. Komu to potrzebne i do czego?

Zbyszek Gotkiewicz

330. Data: 2015-04-23 15:19:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
Wykształciuchy. Komu to potrzebne i do czego?

Zbyszek Gotkiewicz

Bo tu masz doczynienia z buractwem. Takie ORMO co podpuszczone za komuny latało z
pałami za studentami, bo ten wykszatłciuch nie pozwoli sobie mówić bzdur, jak obecnie
wmawia burakom kler, kler po prostu po komunie zagospodarował tych debili ze wsi i
podpuszcza na inteligencje, bo ona nie da sobie wmówić taniej propagandy katolickiej
sekty, wykształciuch to wróg.

Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"
Jak co wtorek? KRZYSZTOF STANOWSKI