Socjotechnika - kolejne watpliwe sondaze

11. Data: 2006-01-06 19:16:37

Temat: Re: Socjotechnika - kolejne watpliwe sondaze
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S.
> Teraz znowu rozkreca sie ostrzejsza walka polityczna i warto zwrocic uwage
> na stosowane socjo-triki.

Wiesz dlaczego oni się nie zabijają? Tylko dlatego, że nie to już by
nie przeszło w takim ustroju. Jeśli chodzi o władzę to jest jedna zasada
nie ma rzadnych zasad. Socjo-triki to miecz ciepluchów i to całkowicie
legalny, nie jakieś socjo-tortury ;)

12. Data: 2006-01-06 21:19:05

Od: "dziad" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pp" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> To znaczy znasz jakies badania w ktorych widac jakis dramatyczny spadek
> poparcia dla PO czy DT? Nie widzialem nic takiego.
> pp

spisek jest WSZECHOBECNY!

13. Data: 2006-01-07 00:08:23

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przeszło w takim ustroju. Jeśli chodzi o władzę to jest jedna zasada nie
> ma rzadnych zasad. Socjo-triki to miecz ciepluchów i to całkowicie

Pitolisz. Gdyby było tak jak piszesz - to jeszcze nie byłoby źle :)
Wszelakie przepychanki polityczne, mają na celu jedną rzecz - pokazanie
publice, iż politykom na czymś zależy. Nieważne na czym: na władzy, na
własnej kasie, na wyborcach - nieistotne. _Statystyczny_ obywatel politykowi
wybaczy i zapomni wszystko - oprócz braku zaangażowania. Ponieważ jednak
okazywanie chcicy na władzę i na pieniążki jest takie ... jakby to ująć -
niepolityczne, dlatego pozostaje wykazanie się zaangażowaniem w walce z
"wrogami". Co "Jesusy" łykają z miłą chęcią, nie wyrażając poparcia ale
okazując zainteresowanie :) Nie zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego w czasach
jednej przewodniej siły, tworzono wirtualnych wrogów narodu/ustroju/ludu ? W
dzisiejszych czasach nie opłaca się "zniszczyć wroga", za to opłaca się go
mieć - realnego i namacalnego - a jesli na dodatek jest to wróg bo wróg ale
"swój chuj", to żyć nie umierać :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

14. Data: 2006-01-07 20:08:15

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

święta prawda. to jest pewnie zasada 'dziel i rządź'.
swoją drogą podziały tak czy tak zaistnieją, a żądni
władzy je zagospodarują

15. Data: 2006-01-08 09:24:24

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pitolisz. Gdyby było tak jak piszesz - to jeszcze nie byłoby źle :)

Przemku Ty się znasz na socjotechnikach, założe się że masz to tak
opanowane, że jak mówisz kobiecie spierdalaj to ona cieszy się na samą
myśl o zbliżającej się podróży...

16. Data: 2006-01-08 09:35:13

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemku Ty się znasz na socjotechnikach, założe się że masz to tak
> opanowane, że jak mówisz kobiecie spierdalaj to ona cieszy się na samą
> myśl o zbliżającej się podróży...

Kobiedy "spierdalają" ode mnie bez namawiania :))
Przy okazji - jak masz na imię ?

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

17. Data: 2006-01-08 09:40:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kobiedy "spierdalają" ode mnie bez namawiania :))

Kłamiesz PD !!!!

:)
--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2006-01-08 16:48:07

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kobiedy "spierdalają" ode mnie bez namawiania :))
> Przy okazji - jak masz na imię ?

Jacek

19. Data: 2006-01-09 10:59:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacek

Myślałem, że Maria :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

20. Data: 2006-01-09 20:59:25

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kłamiesz PD !!!!
>
> :)

Może chodzisz nago w ciemnym płaszczu i pokazujesz.

dziewictwo
Klamac jak... naukowiec
Konflikt o gaz
Jakie książki??