Soczewki kolorowe - ozdobne

1. Data: 2005-11-11 11:57:30

Temat: Soczewki kolorowe - ozdobne
Od: "Burner" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcialbym kupic sobie soczewki ozdobne (kolorowe, albo z jakims
wzorkiem).
Mam 2 pytania:
- czy nazwa miesieczne mowi o tym ze one sa zdatne do uzytkowania przez
miesiac od rozpakowania, czy moge je uzywac przez miesiac (np tydz. nosze,
potem odstawiam na 2 tyg, nosze 2 tyg, odstawiam na tydzien i znowu nosze
tydz i miesiac uzytkowania mija). Czy jak zaloze to juz na miesiac.
- sa jakies tanie soczewki zebym mogl zobaczyc czy moje
oczy je przyjma. mam wrazliwe oczy i powieki, wiec sie boje ze soczewka
bedzie mnie draznic.
Zadalem te pytania bo glupio bedzie wywalic 150zl i postawic sobie soczewki
na polce :-)

2. Data: 2005-11-11 12:04:37

Temat: Re: Soczewki kolorowe - ozdobne
Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie mnie draznic.
> Zadalem te pytania bo glupio bedzie wywalic 150zl i postawic sobie

hej !!
też kiedyś miałam taki zamiar, chciałam się rzucić na niebieskie:)
z tego co wiem od bratowej , która nosi to jest tak ,że możesz ich używać
przez miesiąc od pierwszego założenia:(( nie ma tak dobrze ,żę nosisz sobie
tydzień ,mała przerwa i znowu . niestety:((
pozdrawiam weronika

3. Data: 2005-11-11 12:06:21

Od: "Agata" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Burner <b...@n...pl> napisał(a):
> [...]
> wzorkiem).
> Mam 2 pytania:
> - czy nazwa miesieczne mowi o tym ze one sa zdatne do uzytkowania przez
Dokladnie tak. Przez mmiesiac od rozpakowania przy czym nie musisz ich nosic
caly czas :)

> [...]
> bedzie mnie draznic.
> Zadalem te pytania bo glupio bedzie wywalic 150zl i postawic sobie
O ile sie orientuje to tego nie sprawdzisz noszeniem szkiel. Najlepiej idz
do okulisty - on to sprawdzi.

--
pozdrawiam,
Agata

4. Data: 2005-11-11 12:10:56

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do okulisty, który zajmuje się doborem soczewek
obejrzy Twoje oko i stwierdzi, czy w ogóle możesz nosić soczewki

miesięczne - znaczy, że używasz ich przez miesiąc od momentu rozpakowania
są też 1 roczne soczewki kolorowe
http://www.soczewki.com3.pl/soczewki.php

5. Data: 2005-11-11 13:14:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Burner" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam, chcialbym kupic sobie soczewki ozdobne (kolorowe, albo z jakims
> wzorkiem).

moj okulista powiedzial mi, ze na zjezdzie okulistow jakis slynny profesor
na pytanie o soczewki kolorowe, powiedzial tak: "na slub bym zalozyl, ale
juz na wesele zmienilbym na tradycyjne". ponoc kolorowe mozna nosic tylko na
jaks impreze, pare dni. optycy o tym nie informuja, ja to przyplacilam
zapaleniem spojowek, gdyz nosilma przez miesiac, zgodnie z opakowaniem.

6. Data: 2005-11-11 14:22:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na jaks impreze, pare dni. optycy o tym nie informuja, ja to przyplacilam
> zapaleniem spojowek, gdyz nosilma przez miesiac, zgodnie z opakowaniem.

dokladnie tak bylo:-))), jesli chodzi o soczewki ozdobne z wzorkami.
Natomiast stricte kolorowe (np do podkreslenia wlasnego koloru) mozna uzywac
zgodnie z zaleceniami (miesieczne - miesiac), ale nalezy szczegolna uwage
zwrocic na stany zapalne i draznienia. Tak czy siak soczewki powinno sie
uzywac po wczesniejszym badaniu i aplikacji okulisty.

pozdr.

casus

7. Data: 2005-11-11 21:11:51

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> uwage zwrocic na stany zapalne i draznienia. Tak czy siak soczewki powinno
> sie uzywac po wczesniejszym badaniu i aplikacji okulisty.

moj okulista (bo ja nie bywam na zlotach okulistow:) mowil o kolorowych, nie
wzorkowych. i to sie jakby w moich oczach potwierdzalo. kupowalam miesieczne
i pod koniec tego mca - niemal z zegarkiem w reku zapalenie spojowek:( a
wczesniej nic. no ale spierac sie nie bede, lekarzem nie jestem.

8. Data: 2005-11-12 00:45:46

Od: "Burner" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, dzieki za uwage.
Ale to w koncu jak to jest? Moge je zakladac np. na impreze a potem do
sloiczka z plynem i tak dosc dluugi czas (wiecej niz miesiac)?

9. Data: 2005-11-12 08:53:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, dzieki za uwage.
> Ale to w koncu jak to jest? Moge je zakladac np. na impreze a potem do
> sloiczka z plynem i tak dosc dluugi czas (wiecej niz miesiac)?
>
> Pozdrawiam

nie, mozesz je uzywac przez miesiac od otwarcia oryginalnego opakowania.

pozdr.

casus

10. Data: 2005-11-14 10:05:14

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Burner <b...@n...pl> napisał(a):

> Hmm, dzieki za uwage.
> Ale to w koncu jak to jest? Moge je zakladac np. na impreze a potem do
> sloiczka z plynem i tak dosc dluugi czas (wiecej niz miesiac)?

az mnie zczyszcza: jak chcesz jedynie potwierdzenia swej oszczednosciowej
teorii, to sobie nos raz na tydzien i trzymaj takie zapaskudzone bakteriami
przez 30 tygodni.
Jak chcesz przyswoic sobie rzeczowa odpowiedz, to wiedz, ze mozesz od
zalozenia nosic/nie nosic przez miesiac, a potem wywalic.
No chyba, ze np chcesz sobie zafundowac extra zapalenie spojowek i inne
bakteryjne rewelacje, to postepuj wg pierszego sposobu.

BTW - nosze soczewki od 12 lat i jedynie przy kolorowych mialam paskudne
historie - stanowczo odradzam.
Pozdrawiam,
Hania

Zycie pod odmie plucnej...