Pole elektromagnetyczne mózgu.

1. Data: 2005-11-10 23:40:38

Temat: Pole elektromagnetyczne mózgu.
Od: "WojtekŚ." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam nietypowe pytanie ... w jakim zakresie zmienia się moc/energia pola
elektromagnetycznego emitowanego przez myślący "pracujący" mózg człowieka?
Oczywiście mierzona "na zewnątrz" głowy/czaszki :D.

PS. Jak strzeliłem jakąś gafę to przepraszam ale nie jestem lekażem ;)

Pozdrawiam Wojtek

2. Data: 2005-11-11 01:02:13

Temat: Re: Pole elektromagnetyczne mózgu.
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

11 Nov 2005 00:40:38 +0100, *WojtekŚ.*
<news:442b.000000bf.4373da76@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> PS. Jak strzeliłem jakąś gafę to przepraszam ale nie jestem lekażem ;)

A ja myślałam, że jesteś *lekarzem* :D

--
Kaja

3. Data: 2005-11-11 21:09:45

Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekŚ." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> elektromagnetycznego emitowanego przez myślący "pracujący" mózg człowieka?
> Oczywiście mierzona "na zewnątrz" głowy/czaszki :D.

Zapytaj na pl.sci.fizyka.

dieta lekkostrawna
niewydolnosc oddechowa
Dlaczego od lat lepiej widzę w soczewkach?
Oczy - przesilenie sezonowe?
O.I.O.M.