Soczewki kontaktowe ???

1. Data: 2004-06-01 19:02:41

Temat: Soczewki kontaktowe ???
Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Od razu zaświadczam, że przejżałem archiwum, ale dalej mam wątpliwości jakie
soczewki kontaktowe wybrać?
Kiedyś (jakieś 3 latka temu jak nie więcej) nosiłem soczewki Johnsona, później
z powrotem zacząłem nosić gogle, ale teraz znowu chciałem powrócić do
soczewek. I tu pytanie: jakie soczewki i płyn polecacie? Chciałbym na początek
zacząć od miesięcznych później ewentualnie 3 miesięczne, ale bardzo
prawdopodobnie zostanę przy miesięcznych.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pomoc.
Pozdrawiam gorąco.
Mariusz.

2. Data: 2004-06-01 19:48:22

Temat: Re: Soczewki kontaktowe ???
Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> soczewek. I tu pytanie: jakie soczewki i płyn polecacie? Chciałbym na
początek
> zacząć od miesięcznych później ewentualnie 3 miesięczne, ale bardzo
> prawdopodobnie zostanę przy miesięcznych.

to rzecz indywidualna. kwestia osobistych prób, błędów i porównań -
niestety.
moim oczom najbardziej odpowiadają miesięczne Focusy (Ciba) i płyn Solo
Care - Aqua (też Ciba).

3. Data: 2004-06-02 01:10:00

Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kragmel wrote:
> to rzecz indywidualna. kwestia osobistych prób, błędów i porównań -
> niestety.
Zgadzam sie. Niestety metoda prob jest tu najlepsza. Np. dla mnie
najlepszy zestaw to soczewki Surevue J&J i plyn Solo Care Plus.

Anna

4. Data: 2004-06-02 09:03:53

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja teżpolecam Focusy i Solo Care, ewentualnie J&J Acuve; w żadnym razie
Bauch AND Lomb
agatka

rekrutacja na am
Prolaktyna kiedy zbadać?