Re: Soczyste steki - jak?

1. Data: 2003-02-28 06:18:41

Temat: Re: Soczyste steki - jak?
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl>

Obywatel Barbara Czaplicka napisał na grupę pl.rec.kuchnia następujące rzeczy:
> Piotr, dobrze piszesz, dokladnie tak...saute... a ten chrzan to obok...
> Podobnie jadam rybke - wlasnie z takim chrzanem :-)

Aaa, teraz już wiem! :-) Oki, ale ja nie przepadam za chrzanem ze
śmietaną, wolę czysty, ostry chrzan. Tym niemniej dzięki za radę, może
kiedyś jednak się przemogę.
Dzięki, dzięki, tylko niech klawiaturę oczyszczę ;-)
Z poważaniem
PZ

Piotrze, chyba mi nie powiesz, ze zawsze masz pod reka czysty, ostry, wlasnorecznie
starty chrzan... to po prostu niemozliwe...
chyba ze masz z wlasnego ogrodka :-)
Doprawienie chranu nie polega na tym, by go 'rozwodnic' smietana... bo tak zapewne
rozumiesz to, co ja robie...ale na doprawieniu
chrzanu...
Ja tez lubie ostry.. niestety, to co sie kupuje, to :((((
A sama niestety, nie zetre :(
Pozdrowka :-)
Barbara

---