Sofa FLAIR

1. Data: 2005-01-06 19:29:32

Temat: Sofa FLAIR
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przymierzam sie do zakupu sofy i spodobala mi sie pewna a z Domo Faber'a ale
ciut za droga jest :)
Znalazlem wiec bardzo podobna z firmy FLAIR tzn model SVEN II.
Co sadzicie o tej firmie www.flair.pl czy jest godna zainteresowania?? A
moze ktos posiada taki model to poprosze o opinie :))
pozdr.

2. Data: 2005-01-07 08:34:36

Temat: Re: Sofa FLAIR
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] Co sadzicie o tej firmie www.flair.pl czy
> jest godna zainteresowania?? [...]

Swego czasu na podstawie zdjęcia ze strony okropnie się napaliłam na którąś
ich sofę, bodajże Varius. A potem ją zobaczyłam na żywo. Ogólnie niezbyt
droga, była jeszcze przeceniona prawie o połowę, a ja dalej szukam kanapy -
muszę coś dodawać? :> O pozostałych meblach tej firmy wypowiadać się nie
będę, bo nie widziałam, ale ta konkretnia wyglądała jak sklecona na szybko w
garażu przez pana Kazia i obszyta na równie szybko przez pana Józia.

W podobnej kategorii cenowo-estetycznej są meble z Kolekcji Steinhoff
(http://www.steinhoff.com.pl, nazwa okropnie pretensjonalna, meble mniej ;),
a wyglądają, przynajmniej na moje niefachowe oko, znacznie solidniej.
Uczciwie zaznaczę, że sprzedawca w jednym sklepie mi odradzał (ze względu na
szybko psujące się okucia itp.), ale że jednocześnie bardzo chciał mi
sprzedać podobny, tylko dwa razy droższy mebel, to nie wiem, na ile był
obiektywny.

Pozdrawiam
H. (na razie z kompletem wypoczynkowym w postaci dwóch leżaków ogrodowych ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2005-01-07 13:10:41

Od: "umywalka_pentagonalna" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Co sadzicie o tej firmie www.flair.pl czy jest godna zainteresowania?? A
> moze ktos posiada taki model to poprosze o opinie :))

Tydzień temu zamówiłam model Don Camilio, będę miała w domu za ok. 3
tygodnie. Widziałam go w sklepie i podobał mi się. Jakościowo też nie miałam
zarzutów. To była jedyna kanapa jaka mi się spodobała. Zastanawiałam się
tylko czy nie będzie za twarda:) Ale to musisz sam "zbadać" w sklepie.

pozdr

4. Data: 2005-01-07 13:50:32

Od: "mobistel.pl" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakis czas temu tez mialem podobny problem ale dotyczyl kompletu
wypoczynkowego
kupilem zestaw matrixa i jestem bardzo zadowolony
jest solidnie wykonany (grupa materialowa III albo IV) (material T3071 i
T3070)
jedyne do czego moge sie doczepic to mocowanie
okazalo sie ze komplet ktory widzialem na sklepie byl z cienszego materialy
i ich system mocowania dobrze zaskakiwal moj akazal sie nieco grupszy i sie
nie bardzo sprawdzal
dzownilem do nich i chcieli nawet wyslac do mnie jakas ekipe serwisowa ale
sam sobie zamontowalem haczyki pod spodem ktorych nie widac a trzym duzo
lepiej nic to co orginalne
ogolnie moge polecic bardzo mi sie podoba

drzwi wewnętrzne - Łódź
Jaki ciśnieniomierz ?
materac do spania
czym przykleić wełn