Sofi do KOMINKA

1. Data: 2003-09-23 19:39:21

Temat: Re: Sofi do KOMINKA
Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bkq8la$n5v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Proponuje na tym zakonczyc watek. No chyba, ze ktos wie jak sie przed tym
> uchronic ;-)

Jasne że tak. Wystarczy popracować chwilkę nad filtrem swojego klienta. Nie
ma to jak zapuścić starego dobrego killfile'a!

Rukasu

1. Data: 2003-09-23 19:47:44

Temat: Sofi do KOMINKA
Od: "Sofi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Kominku dziwny zbieg okoliczności. Ale od dnia kiedy wymieniłes poglady
z moim facetem przyszło na jego szkrzynę jakieś 200 wiadomości, wszystkie z
fajnym wiruskiem.:) Jesli to "TWOJA" sprawka to sobie daruj, proszę bo to
dziecinna zagrywka.
Niepokorna Sofi.
Ps. mam nadzieje ze niedosiegnie cię jego złość, bo on zagra jak facet z
jajami... i...zresztą sam zobaczysz...
Niepokorna Sofi..

1. Data: 2003-09-23 19:56:07

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sofi" w wiadomości news:7820.00000643.3f70a360@newsgate.onet.pl
napisal(a):

> Wiesz Kominku dziwny zbieg okoliczności.

Niektorzy to w niezla paranoje popadaja... Prawda jest zas taka, ze jakis
syf od paru dni sie po sieci paleta, a wiele filtrow na serwerach sobie z
nim nie radzi. W efekcie wielu ludzi jest bombardowana tymi zalacznikami.
Proponuje na tym zakonczyc watek. No chyba, ze ktos wie jak sie przed tym
uchronic ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-09-23 19:57:53

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"majka" w wiadomości news:bkq8kf$jr5$1@news.onet.pl napisal(a):

> no nie zebym go bronila, tylko jakos tak dzieniym torem
> twoje mysli ida ;)

Nie tylko milosc zaslepia.

1. Data: 2003-09-23 19:58:48

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG

1. Data: 2003-09-23 20:01:10

Od: "majka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sofi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecinna zagrywka.
> Niepokorna Sofi.
> Ps. mam nadzieje ze niedosiegnie cię jego złość, bo on zagra jak facet z

smiesznie bo ja tez dostaje takie maile a to wcale nie wina Kominka :)
czemu akurat do nieg oto piszesz
no nie zebym go bronila, tylko jakos tak dzieniym torem twoje mysli ida ;)

1. Data: 2003-09-23 20:03:58

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl>

> [...]
> bombardowana tymi zalacznikami.
> Proponuje na tym zakonczyc watek. No chyba, ze ktos wie jak sie

wyłączyć wtyczkę z gniazdka - to pomaga :o)
(od kompa - oczywiście) ;)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-23 20:05:44

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sofi" <s...@o...pl> wrote in

> [...]
> wiadomości, wszystkie z fajnym wiruskiem.:) Jesli to "TWOJA" sprawka
> to sobie daruj, proszę bo to dziecinna zagrywka.

ROOOOOOOOOFL :))))))))))))))))))))
Jakby ci to powiedziec - ostatnimi dniami polowa usenetu dostawala setki
maili z tym wirusem, o czym bylo glosno zarowno w serwisach internetowach,
jak i na samych grupach dyskusyjnych.

> Ps. mam nadzieje ze niedosiegnie cię jego złość, bo on zagra jak facet
> z jajami... i...zresztą sam zobaczysz...

Ja z twoim facetem sobie poradzilem szybciutko. Zblaznil sie, jak malo kto,
wiec nie odczuwam zadnej potrzeby gnebienia go bardziej. Moze nawow go, aby
ponownie cos napisal? Strasznie fajnie mi sie z nim dyskutowalo:)

BTW- to jest upadek na samo dno, kiedy dziewczyna pisze "bo on zagra, jak
facet z jajami". DNO. Fuj, fuj, fuj.
Pasujecie do siebie lepiej niz niejedna para z brazyliskiej telenoweli;)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

"masz przedwczesny wystrysk, i nie masz zielonego pojecia jak można być
fajnym facetem"[sofi]

1. Data: 2003-09-23 20:10:41

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"majka" <e...@o...pl> wrote in news:bkq8kf$jr5$1@news.onet.pl:

> smiesznie bo ja tez dostaje takie maile a to wcale nie wina Kominka :)

Skad wiesz?;)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

Wszystko jest gownem oprocz moczu

1. Data: 2003-09-23 20:27:32

Od: "" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]
>
> "masz przedwczesny wystrysk, i nie masz zielonego pojecia jak można być

dZIEKUJE kOCHANY!!!!!!!!!! tERAZ WIEM JAKA DROGA PODĄRZAC,JA BIEDNA ZAGUBINA,
W TYM WIELKIM SWIECIE...DZIEKI TOBIE, JUZ WIEM.
kOMINKU POWIEM TAK, kOCHAM GO, JEST JAKI JEST,KOCHAM GO I JEŚLI TEGO
NIEROZUMIESZ TO TWÓJ PROBLEM,MAM NADZIEJE ŻE TY TEZ MASZ KOGOŚ KTO TAK CIĘ
KOCHA I CHOĆBY NIEWIEM CO ZAWSZE STANIE W TWOJEJ OBRONIE.bO MIŁO JEST MIEĆ
TAKIGO KOGOŚ NA KOGO ZAWSZE MOŻNA LICZYC, I NIE MA LUDZI IDEALNYCH, JAK
ZAPEWNE WIESZ(NAJLEPIEJ:):))
pOZDRAWIAM,NIEPOKORNA sOFI

Lonnie Athens
Szukanie partnera / partnerki - jak lepiej...???
Powtórne związki
CZARNA LISTA łaaa ;P
dobra książka