Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.

1. Data: 2011-01-31 13:54:22

Temat: Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedyś były w Selgros.
Soki odpowiadają mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szeroką szyjką
doskonale służą potem do domowych wyrobów.
Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"
zakrętkami?
Jacek

2. Data: 2011-01-31 14:00:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, Jacek napisał(a):

> Gdzie można kupić soki tej marki? Kiedyś były w Selgros.
> Soki odpowiadają mi smakowo, a butelki 1 litrowe z szeroką szyjką
> doskonale służą potem do domowych wyrobów.

Wiem, mam, używam do przecieru pomidorowego - taki przecier służy i do
picia, i na zupę.

> Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"
> zakrętkami?

Soki Witt zawsze widywałam w Makro, ale ostatnio nie zwróciłam akurat
uwagi, czy nadal są. Przy najbliższej bytności zwrócę uwagę. Wydaje mi się,
że są powszechnie dostępne u nas w Kielcach w Tesco, Real itp, ale też
sprawdzę.

3. Data: 2011-02-01 10:43:25

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 31 Jan 2011 14:54:22 +0100, na pl.rec.dom, Jacek napisał(a):

> [...]
> doskonale służą potem do domowych wyrobów.
> Ewentualnie gdzie można kupić tego typu puste butelki z "bezpiecznymi"

kazdy wiekszy market we Wroclawiu to ma, od Carrefour po Tesco,
Intermarche, Auchan i cala reszta innych, nie ma tego w sprzedazy
dyskontowej typu Lidl, Aldi, tzn, nie wiem jak w Biedronce bo tam nie
chodze,... widzialem ze jest w sieci Piotr i Pawel

Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
firany
Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?
Pralka - jak zdiagnozować usterkę?