Re: Sokowirówka

1. Data: 2004-04-21 16:27:31

Temat: Re: Sokowirówka
Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz cuiężko chore zęby? Tylko taki przypadek usprawiedliwia taką
> dietę, która jest nirzdrowa z innych punktów widzenia. Przeżuwanie
> potraw jest ważnym etapem procesu trawiennego, a same płyny nie
> zapewnią prawdopodobnie dostatecznej ilości masy do wypełnienia
> przewodu pokarmowego.

Zęby mam zdrowe, tylko jestem koszmarnym leniem i nie chce mi sie gotowac, a
przyznam ze ogólnienie nie jestem miłosnikiem delektowania się potrawami
mielonymi w jamie ustnej :)))
Poza tym moje lenistwo powoduje ze nie chce mi sie tez gryźć :)))

pl

1. Data: 2004-04-21 16:58:41

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c667k8$76$1@atlantis.news.tpi.pl> Pawel Lesniak wrote:
> [...]
> się potrawami mielonymi w jamie ustnej :))) Poza tym moje lenistwo
> powoduje ze nie chce mi sie tez gryźć :)))

Wydaje mi się, że to jakiś niewczesny dowcip. Jeżeli jednak to poważnie,
to obie te sprawy bym skonsultowaą z lekarzem -- zarówno czemu "nie chce
Ci się" gryźć, jak i pomysł przejścia na wyłączniepłynną dietę.

Władysław

1. Data: 2004-04-22 11:21:14

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że to jakiś niewczesny dowcip. Jeżeli jednak to poważnie,
> to obie te sprawy bym skonsultowaą z lekarzem -- zarówno czemu "nie chce
> Ci się" gryźć, jak i pomysł przejścia na wyłączniepłynną dietę.

Witam,
To nie jest dowcip (Paweł to moj brat). Jemu poprostu nie sprawia
przyjemności jedzenie:) naprawdę. Mógłby robić sobie soki w kółko i na
okrągło i najlepiej jakieś gęste, żeby zapchać brzuszek. Poważnie. Stąd
zakup sokowirówki.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-04-22 11:28:40

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

K_a_s_i_a wrote:

> [...]
> przyjemności jedzenie:) naprawdę. Mógłby robić sobie soki w kółko i na
> okrągło i najlepiej jakieś gęste, żeby zapchać brzuszek. Poważnie.

Wg mnie rada konsultacji z lekarzem przejscia na wylacznie plynna diete jest
jak najbardziej na miejscu. Po to mamy w ustach enzymy trawienne, by byly
one wykorzystywane. Trudno przewidziec dlugofalowe skutki takiej diety.
Moze nie powinnam tego pisac, ale naprawde zal mi Twojego brata... Tyle
przyjemnosci go omija...
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-04-22 11:38:01

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze nie powinnam tego pisac, ale naprawde zal mi Twojego brata... Tyle
> przyjemnosci go omija...
Przecież K_a_s_i_a napisała, że bratu nie sprawia przyjemności, więc po co
komu wmawiać, że go przyjemności omijają. Natomiast zgoda, że sama dieta
płynna jest niebezpieczna dla układu pokarmowego. Choć o tych enzymach to
półprawda, bo to oznaczałoby, że tylko się wydzielają jak się je
schabowego... lub kość.
likaon

1. Data: 2004-04-22 11:41:40

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

likaon wrote:
> Choć o
> tych enzymach to półprawda, bo to oznaczałoby, że tylko się
> wydzielają jak się je schabowego... lub kość.

Slina wydziela sie podczas gryzienia i rzucia. Oczywiscie podczas picia tez,
ale w mniejszej ilosci i nie miesza sie dostatecznie z pokarmem pitym.

1. Data: 2004-04-22 11:47:00

Od: "Wladyslaw" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> To nie jest dowcip (Paweł to moj brat). Jemu poprostu nie sprawia
> przyjemności jedzenie:) naprawdę.

Jedzenie, czy gryzienie? Tak czy inaczej to wydaje mi się niepokojące.

Władysław

1. Data: 2004-04-22 12:05:24

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tez,
> ale w mniejszej ilosci i nie miesza sie dostatecznie z pokarmem pitym.
To nie tak, ślina wydziela się nie tylko podczas gryzienia i żucia. Słynny
odruch Pawłowa , czy też powiedzenie "ślinka mi cieknie na samą myśl"
zaprzecza temu co mówisz. Ale rzeczywiście proces rozdrabniania pokarmu temu
sprzyja.
likaon

1. Data: 2004-04-22 15:18:22

Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poważnie, to obie te sprawy bym skonsultowaą z lekarzem -- zarówno
> czemu "nie chce Ci się" gryźć, jak i pomysł przejścia na

To nie dowcip.
Wiec moze o czym nie zapominać i czym uzupełniać picie soków.
Co powinienem jesc a co pic, bede wdzieczny za stronę z dietami, bo nie ma
co juz zasmiecac grupy moim problemem :)

pl

Re: Czym przyprawiacie
Jak stosować agar?
Re: obiad dla przyszłych te?ciów...horror
kuchnia elektryczna lepsza?
tanio sprzedam