Re: obiad dla przyszłych te?ciów...horror

1. Data: 2004-04-21 14:17:34

Temat: Re: obiad dla przyszłych te?ciów...horror
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Najlepiej ubrany w stroje z epoki...
>;-)
>
>Art(Gruby).
>
>Abyssus abyssum invocat.

sugerujesz pudrowan peruki a la pompadour czy raczej skorzane
lapcie z epoki Piastow?

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-21 19:28:01

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> sugerujesz pudrowan peruki a la pompadour czy raczej skorzane
> lapcie z epoki Piastow?
Nie może być! Wlada odkrył, że Piasty jadały bify ze straganów i cugieruje,
że to zaprzyjaźnione "kmiecie" z jarmarku w Biskupinie mają zagrać teściom
po uszach?
likaon

1. Data: 2004-04-21 21:41:24

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Apr 2004 15:17:34 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>sugerujesz pudrowan peruki a la pompadour czy raczej skorzane
>lapcie z epoki Piastow?
>
>trys
>K.T. - starannie opakowana

Pudrowane robia wieksze wrazenie
;-))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-04-22 06:48:04

Od: "Qd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sugerujesz pudrowan peruki a la pompadour czy raczej skorzane
> lapcie z epoki  Piastow?
>
> trys

Ależ.. fraki, wyłącznie czarne fraki

Qd

1. Data: 2004-04-22 08:37:15

Od: "ruda" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

moi drodzy
serdecznie dziękuję za wszystkie rady :-)))
powiem szczerze, że popłakałam sie ze śmiechu ( co wywołało lekka
konsternację u mnie w pracy)
szczególnie rozbawił mnie pomysl tercetu w rogu 42 metrowego
mieszkania.....:-)

dzięki

--
ruda

1. Data: 2004-04-22 09:01:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 08:37:15 +0000 (UTC), "ruda"
<m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>konsternację u mnie w pracy)
>szczególnie rozbawił mnie pomysl tercetu w rogu 42 metrowego

no, chodzilo przeciez o dobre wrazenie, prawda...nie mowie o
tercecie z piano forte, basetla i organami ;P

trys
K.T. - starannie opakowana

kuchnia elektryczna lepsza?
tanio sprzedam