Sokrates o spamie.

11. Data: 2002-07-18 10:23:39

Temat: Re: Sokrates o spamie.-podsumowanie
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiedzieć czemu t...@i...pl napisał(a) na grupę:

> Witam;
> Nie radzę tego robić, ja raz zajrzałam do nieznanej mi wiadomosci i

Nikt Cię nie namawia na czytanie majla z nieznanego źródła. Wyłącz
(pewnie masz wyłączone) okienko podglądu wiadomości i nie
"dwuklikaj" na niej, tylko prawy klawisz myszy - Właściwości.
Tam na zakładce Szczególy są właśnie nagłówki wiadomości.

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

12. Data: 2002-07-18 10:51:56

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ah64rn$rbq$1@news.tpi.pl...

> Nie radzę tego robić, ja raz zajrzałam do nieznanej mi
wiadomosci i tylko
> zobaczyłam, że

Pisz konkretniej. Czy mam rozumieć, że nie otwierałaś
żadnych załączników i tylko kliknęłaś tytuł listu w górnym
oknie, żeby zobaczyć jego treść w dolnym?
Darek z adresem bez zdrobnienia

13. Data: 2002-07-18 11:11:27

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ah66a7$605$1@news2.tpi.pl...

> Darek z adresem bez zdrobnienia

Jeszcze nie ale teraz będzie dariuszekdrzewiecki@..., nawet
mi się podoba
Darek

14. Data: 2002-07-18 11:20:24

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie ale teraz będzie dariuszekdrzewiecki@..., nawet
> mi się podoba
> Darek

o Jezu, a nie boisz się, że być posądzony o zdziecinnienie i infantylizm?:)
pozdr.Joanna

15. Data: 2002-07-18 11:48:52

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisz konkretniej. Czy mam rozumieć, że nie otwierałaś
> żadnych załączników i tylko kliknęłaś tytuł listu w górnym
> oknie, żeby zobaczyć jego treść w dolnym?

TAK TO WYSTARCZY DO ZAWIRUSOWANIA KOMPUTERA, wtedy kiedy treść maila
jest w html.
Też tak miałam u niektórych osób w pracy.

Teraz mamy potrójne zabezpieczenia antywirusowe (antywirus na serwerze
pocztowym i po dwa programy na każdej ze stacji /w tym jeden stale
czuwajacy norton antywirus/ - ok 200 komputerów trochę tego jest), ale
i tak niektóre wirusy sie prześlizgują.
Wynika to z tego że nie jesteśmy w stanie stale aktualizować wersji
programów antywirusowych, a ludzie o tym zapominają.

Pozdrowienia.

Basia

16. Data: 2002-07-18 11:51:37

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeśli chodzi o tąanglojęzyczną pocztę - jest to efekt działąnia
programów skanujacych nasze adresy z grup dyskusyjnych.
Tak ze niektórzy dodaja do swoich adresów jakąś wstawkę - np.
j...@w...skpg.gliwice.pl

Wtedy automat skanujacy zeskanuje adres z "wywal-to" a człowiek
inteligentny - wywali.
;-))

Pozdrowienia.

Basia

17. Data: 2002-07-18 12:00:38

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> o Jezu, a nie boisz się, że być posądzony o zdziecinnienie
i infantylizm?:)

W sumie masz rację. Zrobię tak, że wyrzucę z adresu imię,
które trzeba dopisać pisząc na priv.

--
Pozdrawiam Dariusz
Dopisz moje imię pisząc na priv

18. Data: 2002-07-18 12:12:35

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie masz rację. Zrobię tak, że wyrzucę z adresu imię,
> które trzeba dopisać pisząc na priv.

Z Dariuszkiem też było fajowo:)))

Joanna ( Like_Anais )
Pisząc do mnie wywalcie to czego nie lubię.

19. Data: 2002-07-18 12:37:32

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ah6bb4$cqe$1@news.onet.pl...
> Joanna ( Like_Anais )
> Pisząc do mnie wywalcie to czego nie lubię.

Ciebie Aśka , Ciebie!!:)))))))))

Joanna co to pojutrze nad morze jedzie

20. Data: 2002-07-18 12:42:49

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie Aśka , Ciebie!!:)))))))))

W która stronę , bo aż sie przestraszyłam: ja Ciebie , czy Ty

Joanna co to za tydzień w górki jedzie , coby się z tą drugą - nota
bene lubianą :) , która a nóż mnie nie lubi nie spotkać:)))

lojalność wobec partnera
Pomieszanie
Domowe Finanse
Klopoty z kuzynka i z jedzeniem (dlugie)
Wytrzymałość "matki"