Sól tej i tamtej ziemi...

11. Data: 2011-05-19 22:30:25

Temat: Re: Sól tej i tamtej ziemi...
Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:iqk7qq$avn$1@inews.gazeta.pl...
> Więc jak z tą solą? :)

Ja solenie wyeliminowałem. Zastąpiłem pieprzeniem. Ponoć zdrowiej.
Da się przywyknąć...

Feromon

12. Data: 2011-05-19 23:15:45

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Feromon" 4dd59a09$0$2446$6...@n...neostrada.pl

> Ja solenie wyeliminowałem. Zastąpiłem pieprzeniem.
> Ponoć zdrowiej. Da się przywyknąć...

Pieprzeniem? -- ostro sobie poczynasz... Słono mi za to zapłacisz!
Nie myśl, że będzie słodko, gdy Cię dorwę -- rozkwaszę Ci nos! ;)

Ktoś zna inne smaki? :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

13. Data: 2011-05-20 18:25:07

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja solenie wyeliminowałem. Zastąpiłem pieprzeniem. Ponoć zdrowiej.
> Da się przywyknąć...
MOże i zdrowiej, ale na niedługo.
Soli powinno być wystarczająco dla organizmu, czyli dużo więcej niż zero.
Piepsz jest niezdrowy na nerki i wątrobę.

14. Data: 2011-05-20 18:41:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam 2 paczki nasionek.
Na opadkowaniu było napisane by pszed wysianiem namoczyć.
Pierwsze namoczyłam pszypadkowo w filtrowanej, drugie w kranowej.
Wykiełkowały 4, wszystkie z tej filtrowanej, z kranowej nie wykiełkowało
żadne.

Pies nie lubi ani kranowej, ani filtrowanej, obie wylewa łapą.

Ja od kilku dni do picia preferują zrudlaną, do gotowania filtrowaną, do
gotowania wylewaną (ziemniaki, makaron) - kranową.
Jeszcze niedawno jednak nie dzieliłam wody była jedna filtrowana i było ok.
Nie wiem co się z tą wodą porobiło, czy zmieniony filtr innej firmy mi nie
odpowiada, czy coś innego. Kupne wody często też mają coś w sobie
niedobrego, i nie zależy to od mineralizacji: czasem smakuje mi woda
132mg/l, i inna ponad 1100mg/l (zwykła, nie lecznicza),
a ruwnocześnie i kranowa, i filtrowana, i nie jedna butelkowana jest
niedobra.
Zdawało mi się, że proces filtracji może zanieczyszczać wodę, jednak pewne
wody z napisem "poddana procesowi filtracji" są pyszne, inne okropne.

Na razie wyszło mi, że zależy to od producenta, znalazłam 3 wody, najgorsze
według mego smaku, i okazało się, że są tego samego producenta.
Może oni mają jakieś właśnie niedobre filtry?

Znalazłam tez inną, była dobra, po miesiącu się zepsuła.
Ciężko z tą wodą.

15. Data: 2011-05-20 19:35:41

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> MOże i zdrowiej, ale na niedługo.
> Soli powinno być wystarczająco dla organizmu, czyli dużo więcej niż zero.
> Piepsz jest niezdrowy na nerki i wątrobę.

Papryczę też sporo. Generalnie przyprawiam aż miło!

Feromon

16. Data: 2011-05-20 19:38:20

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam tez inną, była dobra, po miesiącu się zepsuła.
> Ciężko z tą wodą.

Ciężka woda to inna.
Po miesiącu od czego? Kupienia czy otworzenia?
Przecie woda tzw. stojąca to wylęgarnia komarów!

Feromon

17. Data: 2011-05-20 19:53:16

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciężka woda to inna.
> Po miesiącu od czego? Kupienia czy otworzenia?
> Przecie woda tzw. stojąca to wylęgarnia komarów!

Tzn że kupiona miesiąc temu jest dobra, a ta spszed tygodnia już nie.

rak z komórek neuroendokrynnych
Rużnice w obwodzie rąk
Osteoporoza - badania
Prośba o artykuł, albo namiary
w XXI wieku nie można wyleczyć bezsenności...