Solaria do twarzy

1. Data: 2006-04-23 15:04:17

Temat: Solaria do twarzy
Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. NIe wiem czy dobra grupa ale lepszej nie znalazłem

Pytanie dotyczny domowych mini solariów do twarzy. Od dłuższego czasu w
różnych marketach widze takie cuda np. firmy Philips i w dość przystepnej
cenie. Mam pytanie czy ktoś może zetknął się z czyms takim pod kontem
tego czy w ogóle działa i daje jakiś efekt. Podstawowe pytanie dotyczy
również tego czy opalanie się w ten sposób nie ma jakichś negatywnych
skutków. No pewnie ma ale ja mówię o normalnym uzytkowaniu bez fanatyzmów.
Po prostu mam problem z bladoscią cery i zastanawiam sie nad zakupem czegoś
takiego.

2. Data: 2006-04-23 15:41:14

Temat: Re: Solaria do twarzy
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ber45" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skutków. No pewnie ma ale ja mówię o normalnym uzytkowaniu bez fanatyzmów.
> Po prostu mam problem z bladoscią cery i zastanawiam sie nad zakupem

Mam slarium Philipsa i od kiedy kupiłam (pół roku temu) opalałam się może 6
razy - zaraz po zakupie. Potem odstawiłam i stoi. Jakoś nigdy mi się nie
chce wyciągać. Moja znajoma też ma takie doświadczenia. Częściej bywam w
normalnym solarium.

Czy opala? opala, ale słabo - mam wersję z 6 lampami.
Gosia

3. Data: 2006-04-23 16:02:04

Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A no własnie takie miałem podejrzenia, traz sie dobrze zastanowić dzięki!

4. Data: 2006-04-23 16:58:59

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ber45" <b...@w...pl> napisał/a w

> Po prostu mam problem z bladoscią cery i zastanawiam sie nad
> zakupem czegoś takiego.

Lepiej mieć problem z bladością niż z nowotworem. Lepiej zaprzyjaźnij
się z samoopalaczem.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

5. Data: 2006-04-23 20:39:46

Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej mieć problem z bladością niż z nowotworem. Lepiej zaprzyjaźnij
> się z samoopalaczem.

No tak ale tego jeszcze nie robiłem możesz mi cos polecić. Zresztą mam obawy
że to będzie zbyt widoczne bo ja jak na razie jestem blady jak trup i jak
położe samoopalacz to będzie lipa. Cóz trzeba czekac na normalne słoneczko
ale z tym też różnie. Polecisz jakis konkretny samoopalacz?

6. Data: 2006-04-24 04:59:58

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ber45 wrote:
> [...]
> Po prostu mam problem z bladoscią cery i zastanawiam sie nad zakupem czegoś

Daruj sobie, solarium to najgorsze, co możesz sobie zrobić - serio,
lepiej zacznij pić soczek z marchwi i łykać tabletki z grupy B, nie
dodasz sobie uroku smażąc swoją skórę pod lampą a pojawią się
zmarszczki, wypryski i czerwone place, jeśli masz bladą cerę to skóra
twoja jest delikatna i podatna na zaczerwienienie oraz pękanie narzynek,
po solarium gwarantuję oba objawy. nie ryzykuj utraty witalności i
zdrowia dla twojej skóry zadziała to jak patelnia!
kup sobie samo opalacz albo podkład o odcień ciemniejszy, nawet dwa
tony, nie przejmuj się, moda na skwarki już przeszła! Każdy z nas jest
inny a twoja bladość to skarb - arystokratki nigdy się nie opalały a ich
skóra była biała i dziewicza, postaraj się ją tylko odrobinę
rozpromienić, może pudrem rozświetlającym z drobinkami złotymi i
łososiowym cieniem...
solarium nie tylko ci zaszkodzi ale i postarzy!

7. Data: 2006-04-24 14:11:45

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz AKPA Polska Press napisał:
> postaraj się ją tylko odrobinę rozpromienić, może
> pudrem rozświetlającym z drobinkami złotymi i łososiowym cieniem...

Czy ja wiem czy to dobra rada dla faceta.. ;]

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

8. Data: 2006-04-25 19:12:53

Od: "Ber45" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ullaaa" <a...@w...ce> napisał w wiadomości

> Czy ja wiem czy to dobra rada dla faceta.. ;]

No troszke fakt, ale w końcu na jakim samoopalaczu stanęło bo nie wiem nic
na ten temat :) co kupic, gdzie kupić, czego sie spodziewać i za ile :)

9. Data: 2006-04-27 11:25:20

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No troszke fakt, ale w końcu na jakim samoopalaczu stanęło

Ja parę lat temu używałam samoopalaczy ale to nie jest moim zdaniem dobre
rozwiązanie. Może teraz są inne, ale nie sądzę, działają przecież na tej samej
zasadzie. Jest to zupełnie inna opalenizna niż naturalna czy "solariowa".
Kolor cery po samoopalczu jest zółtopomarańczowy, moim zdaniem nie wygląda to
atrakcyjnie. Nie ma jak naturalnie. idź do solarium delikatnie zaczynając od 5
minut co 3 dni. Ja w sezonie letnim lubię być nieco przyciemniona, zreszta mi
z tym do twarzy (szatynka) i chodzę co jakiś czas na 10-15 minut. Wiadomo nie
można z niczym przesadzać, ale czasem czemu nie.

pzdr.
Ania

10. Data: 2006-04-27 11:34:01

Od: m...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

Solaria do twarzy to całkiem dobra rzecz ale musisz pamiętać że skóra szyi i
ramion będzie się odznaczać po jakim czasie. Ale mimo wszystko jest to dobre
urządzenie :).

Kraków - gdzie przebić uszy?
Kapiel a....sucha skora
wosk