jak szybko zlikwidowac "boczki"

1. Data: 2006-04-22 20:10:44

Temat: jak szybko zlikwidowac "boczki"
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

po zimie pozostaly mi o zgrozo nieestetyczne boczki - czyli mowiac wprost
zwały tluszczu wokól tali, co raczej przez to talia nazwac juz nie mozna:))

czy wiecie moze jak skutecznie i w miare szybko sie ich pozbyc. mam na mysli
jakies konkretne cwiczenia, diete, kosmetyki wspomagajace odchudzenie i
wymodelowanie tej czesci ciala.

nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia w kwestii odchudzania (ten problem
dotyczy mnie od niedawna) wiec bede wdzieczna za kazda uwage.

z gory dzieki

pzdr.

2. Data: 2006-04-23 04:56:14

Temat: Re: jak szybko zlikwidowac "boczki"
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mysli
> jakies konkretne cwiczenia, diete, kosmetyki wspomagajace odchudzenie i

Ja proponuję aerobik. Nic tak skutecznie nie pozbywa mnie zbędnego
tłuszczyku jak właśnie aerobik. Najlepsze dla Ciebie byłyby chyba zestaw
ABT, czyli brzuch, pośladki, uda. Znajdą się tam na pewno ćwiczenia na
mięśnie brzucha, czyli najpopularniejsze brzuszki, ale w różnych
konfiguracjach, na mięśnie proste, skośne i dolne brzucha. Myślę, że ćwicząc
regularnie, powiedzmy 2x w tygodniu, można się szybko pozbyć sadełka. Samemu
w domu raczej ja bym się nie zmobilizowaa, zwłaszcza, że przemiany
tłuszczowe w organiźmie zaczynają się po 20 minutach ćwiczenia :/.

Pozdrawiam!
Maja
(od niedawna znów entuzjastka aerobiku, a co, zima się skończyła, koniec
lenistwa :D)

3. Data: 2006-04-23 08:22:38

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że ćwicząc
> regularnie, powiedzmy 2x w tygodniu, można się szybko pozbyć sadełka.

2 x w tygodniu jak dlugo??

pzdxr

4. Data: 2006-04-23 16:24:30

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno kręcenie hula-hop daje świetne rezultaty, ale ja nie mogę służyć za
przykład, bo dopiero zaczynam szukać hula-hop w sklepach. :)

5. Data: 2006-04-23 17:32:56

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:
> Podobno kręcenie hula-hop daje świetne rezultaty, ale ja nie mogę służyć za
> przykład, bo dopiero zaczynam szukać hula-hop w sklepach. :)

Jak znajdziesz, to napisz gdzie można takie kupić. Od jakiegoś czau też
o tym myślę.

6. Data: 2006-04-23 17:49:31

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Podobno kręcenie hula-hop daje świetne rezultaty, ale ja nie mogę służyć
> za
> przykład, bo dopiero zaczynam szukać hula-hop w sklepach. :)

Apropos hula hop
http://www.obcasy.pl/index.php?setup=2&id=1&id_art=5
8

"Ćwiczenia opracowane przez autora są proste i zabawne. Na przykład obręcze
tworzone z dłoni jako wyobrażenie obwodu naszej talii, czy znana nam metoda
"hula - hop". Wyobrażamy sobie, że mamy na biodrach 2, 3 obręcze do tej gry,
w postaci obręczy tłuszczu i zanieczyszczeń toksycznych. Poruszamy lekko
biodrami i obręcze zsuwają się w dół - zrzucamy z siebie tłuszcz i toksyny -
i "wychodzimy" z obręczy o wiele lżejsi i oczyszczeni. Podczas pokazów tej
metody osoba wykonująca to ćwiczenie traci w obwodzie nawet kilka
centymetrów, chociaż waga pozostaje bez zmian."

Sama nie próbowałam ale może warto ;-) zwłaszcza w przerwach między
szukaniem hula hop w sklepach :-)

Pozdrawiam
Akna

7. Data: 2006-04-23 19:54:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 22 kwietnia 2006 22:10 użytkownik
komorowa, sącząc kawkę, wyklepał:

> czy wiecie moze jak skutecznie i w miare szybko sie ich pozbyc. mam na
> mysli jakies konkretne cwiczenia, diete,  kosmetyki wspomagajace
> odchudzenie i wymodelowanie tej czesci ciala.

Bieganie. Po prostu bieganie. Nie jakiś hiperszybki bieg, nie maraton,
wystarczy raz dziennie średni truchcik i dystans mniej więcej 2 km. Swego
czasu biegałam dwa razy dziennie i efekty były spektakularne i to po dość
krótkim oczekiwaniu. Teraz mam zamiar znowu zacząć również z powodu pewnej
nieciekawej fałdki :) Na dwa razy dziennie nie starczy mi motywacji (no i
nie mam teraz psa, a pies wpływa bardzo dyscyplinująco), ale raz dziennie
jest jak najbardziej w moim zasięgu.

Krusz.
nie cierpię biegania, ale czego się nie robi :))
--
Kruszyna
#GG 3084947

8. Data: 2006-04-24 07:46:21

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna 'Akna' Strzyżewska wrote:
> [...]
> centymetrów, chociaż waga pozostaje bez zmian."
>
> Sama nie próbowałam ale może warto ;-) zwłaszcza w przerwach między

Ja to szukam hula-hop, bo bardzo fajnie się tym kręci. Nie mam problemów
z fałdkami:)

CK One EDT czy dezodorant?
Coś do zmywania makijażu do cery trądzikowej...
Lip... powiększa usta?
sauna a ćwiczenia
Sauna