Sauna

1. Data: 2006-04-21 19:27:15

Temat: Sauna
Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegoś czasu regularnie chodzę na areobik, ale w moim klubie oprócz siłowni itp
jest jeszcze sauna :)
Ponieważ jeszcze nigdy nie korzystałam z sauny moje pytanie jest następujące: czy
mogę iść bezpośrednio po treningu czy lepiej
odczekać i pójść np na drugi dzień? I ogólnie co Panie sądzą o saunie:)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

2. Data: 2006-04-22 05:44:16

Temat: Re: Sauna
Od: "Miss Ann" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> od jakiegoś czasu regularnie chodzę na areobik, ale w moim klubie oprócz
> siłowni itp jest jeszcze sauna :)

Witam, w moim klubie też jest sauna:) I jak w wielu innych, porządnych
klubach:)

> Ponieważ jeszcze nigdy nie korzystałam z sauny moje pytanie jest
> następujące: czy mogę iść bezpośrednio po treningu czy lepiej
> odczekać i pójść np na drugi dzień?

Możesz spokojnie iść po treningu jeżeli tylko dobrze się czujesz i wszystko
jest OK. Ja chodzę codziennie na zajęcia i codziennie korzystam z sauny.
Tylko bez szaleństw, nie napisałaś jaka to sauna ale na poczatek 10 minut,
nie dłużej niż 15, nie siedź do granic możliwości, bo to nie jest dobre.

I ogólnie co Panie sądzą o saunie:)

Wspaniała sprawa! Wyszczupla, ujędrnia, redukuje cellulit, oczyszcza, pomaga
w walce z trądzikiem i niedoskonałościami skóry, leczy przeziębienia,
nieżyty, relaksuje i odpręża. To tylko niektóre jej sprawdzone zalety:)
Polecam jeżeli jesteś zdrowa, masz zdrowe serce i nie masz problemów z
pękającymi naczynkami. Moja ulubiona to tradycyjna, fińska, ale ostatnio
przekonałam się do infrared:) No i oczywiście rzymska :D

Pozdrawiam
Ann

trwała prostująca
manikiurzystka
Pończochy Nylonowe - Pomocy!
laserowa depilacja
retinol - jakie stężenie? + Krem Avene z filtrami pod oczy.