retinol - jakie stężenie? + Krem Avene z filtrami pod oczy.

1. Data: 2006-04-20 21:17:52

Temat: retinol - jakie stężenie? + Krem Avene z filtrami pod oczy.
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie stężenie retinolu w kremie jest godne uwagi, a nie jedynie
symboliczne?
Czy 0.3% to dużo, mało, zawracanie głowy?

Czy ktoś używa kremu do wrażliwych części twarzy (pod oczy, na usta, na
znamiona itp)Avene SPF50?
http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?manufacturers_id=11&products_id=1496
Jak się sprawuje, czy nawilża, czy nie jest tłusty, lepki, czy nadaje się
pod makijaż?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

2. Data: 2006-04-20 22:00:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> Jakie stężenie retinolu w kremie jest godne uwagi, a nie jedynie
> symboliczne?
> Czy 0.3% to dużo, mało, zawracanie głowy?

nie wiem niestety, ale retinol to generalnie jest zawracanie
glowy, w porownaniu z taka na przyklad tretinoina czy chocby
retinaldehydem :)

> [...]
?manufacturers_id=11&products_id=1496

> Jak się sprawuje, czy nawilża, czy nie jest tłusty, lepki, czy nadaje

uzywalam dwudziestki, i dla mnie sie nie nadaje - za tlusty.
ale to bardzo indywidualna sprawa.

-- kasica

3. Data: 2006-04-21 10:43:04

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> nie wiem niestety, ale retinol to generalnie jest zawracanie
> glowy, w porownaniu z taka na przyklad tretinoina czy chocby
> retinaldehydem :)

Jaka jest konkretna różnica w działaniu?

?manufacturers_id=11&products_id=1496

> uzywalam dwudziestki, i dla mnie sie nie nadaje - za tlusty.
> ale to bardzo indywidualna sprawa.

Szukam czegoś właśnie ok 50, do twarzy, lekkiego, raczej z serii aptecznej =
antyalergicznej i przystępnego w cenie bo będę tym smarować też buzie córom,
także w okolicach oczu i ust. W sumie nie musi być zdatne pod makijaż i tak
się przecież nie będę malować na spacer po plaży z dzieciakami, ale niech
się nie błyszczy na kilometr.
No i skutecznego, czyli czegoś co ma wiarygodne filtry UFA/UFB
Możesz coś zaproponować?

--
Edyta Czyż

4. Data: 2006-04-21 12:26:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> Jaka jest konkretna różnica w działaniu?

ze tak powiem moc. retinol jest slabszy od w/w.

> [...]
> plaży z dzieciakami, ale niech się nie błyszczy na kilometr.
> No i skutecznego, czyli czegoś co ma wiarygodne filtry UFA/UFB

wszystkie, ktore mialam, blyszcza sie mniej lub bardziej, taka
juz natura kremow z filtrami. obecnie mam vichy 50-tke, jest to
teoretycznie mleczko do ciala, w praktyce rzadki krem,
rozniacy sie od tych do twarzy ponoc wylacznie relacja
cena/objetosc. stosuje go tez pod oczy i jest git, a od
glupiego LRP (do twarzy!) oczy mi lzawily.

-- kasica

5. Data: 2006-04-21 16:26:55

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> wrote in message

> [...]
> cena/objetosc. stosuje go tez pod oczy i jest git, a od
> glupiego LRP (do twarzy!) oczy mi lzawily.

Na Vichy uwaga, ma w skladzie alkohol. Ja sama uzywam, ale oczy omijam
szerokim lukiem, bo krem ten lubi sobie migrowac do nich, a wtedy piecze
diabelnie. :) Dla wrazliwcow najlepsza jest Bioderma i Avene, ale jednak sie
blyszcza. Generalnie jest tak, ze im rzadszy i lzejszy filtr, tym wiecej w
nim alkoholu.

s_s

6. Data: 2006-04-21 20:53:48

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie stężenie retinolu w kremie jest godne uwagi, a nie jedynie
> symboliczne?
> Czy 0.3% to dużo, mało, zawracanie głowy?

to dużo.

obcas w czółenkach
happy studio- Warszawa
czerwona herbata
SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli