SKRZYPO VITA I DOLIVA

1. Data: 2006-04-20 14:13:41

Temat: SKRZYPO VITA I DOLIVA
Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dziś zakupiłam sobie sprzypovitę z kremem pielegnującym do twarzy Dolivia.
Krem zrobił na mnie ogromne wrażenie: bardzo szybko się wchłonął, ma przyjemny zapach
a teraz czuje jak moja zazwyczaj sucha i
szorstka skóra stała się gładiutka i przyjemna w dotyku:)
Chciałam się jednak dowiedzieć od Pań, które używają skrzypovity czy przynosi jakieś
efekty? Ja mam opakowanie 80 kapsułek tj na 40
dni kuracji, czy dwie tabletki dziennie to nie za dużo przypadkiem? Nie żebym chciała
oszczędzać ale jak wiadomo niedomiar oraz
nadmiar witamin jest szkodliwy dla organizmu.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za podzielenie się spostrzeżeniami:)
Kasia

2. Data: 2006-04-20 15:48:24

Temat: Re: SKRZYPO VITA I DOLIVA
Od: "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziś zakupiłam sobie sprzypovitę z kremem pielegnującym do twarzy Dolivia.

w sprawie skrzypowity - brałam chyba ze 3 miesiące - działała świetnie -
włosy mocniejsze, to samo paznokcie. jednak w przypadku koleżanki takich
efektow widać nie byo, takze chyba musisz sama wyprobowac i zobaczyc co sie
bedzie działo. jak dla mnie jesynym minusem skrzypowity byly wielkie
kapsuly, czasami zdarzalo mi sie czuc w ustach posmak oslonek lub nawet ich
zawartości (jakos tak "odbijalo" mi sie skrzypem ;) - przepraszam za te
opisy, ale tak wlasnie bylo)

co do dolivii - fajne kosmetyki - mialam peeling i balsam do ciala. peelingu
uzywal nawet chlopak i baaaardzo mu sie to podobalo. dzieki temu juz ze mna
nie walczy, ze co chwile pojawia sie w lazience siakies smarowidlo:)

pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2006-04-20 18:12:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 20 kwietnia 2006 16:13
użytkownik Blue, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> kuracji, czy dwie tabletki dziennie to nie za dużo przypadkiem? Nie żebym
> chciała oszczędzać ale jak wiadomo niedomiar oraz nadmiar witamin jest

Jeśli masz napisane, że bierze się po jednej tabletce dwa razy dziennie, i
stosujesz się do tego, to z pewnością nie stanie Ci się krzywda. No, chyba
że ktoś zadziałał z premedytacją na szkodę pacjentów i specjalnie zawyżył
dawki :-P Mam Skrzypovitę, używam i sobie chwalę. Pamiętaj: pierwsze efekty
widać po 2-3 miesiąch, nie po jednym opakowaniu.

Krus.
--
Kruszyna
#GG 3084947

4. Data: 2006-04-20 18:21:22

Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
| Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 20 kwietnia 2006 16:13
| użytkownik Blue, sącząc kawkę, wyklepał:
Nie piję kawki bo szkodliwa jest ;)

> [...]
| dawki :-P Mam Skrzypovitę, używam i sobie chwalę. Pamiętaj: pierwsze efekty
| widać po 2-3 miesiąch, nie po jednym opakowaniu.
O tym, że efekty widać dopiero po jakimś czasie doskonale wiem...
Mam za sobą dwa miesiące areobiku i dopiero teraz widać efekty :)
A co dopiero z tabletką ;)
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz,
Kasia

5. Data: 2006-04-20 20:12:30

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia /missblack/" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> jak dla mnie jesynym minusem skrzypowity byly wielkie
> kapsuly,

Wielkie kapsuły to ma dopiero SkrzypoMax, który teraz biorę. Większych nie
widziałam, naprawdę :). Ale ja nie narzekam, nie mam problemów z połykaniem,
chociaż nie powiem, robią wrażenie :).

Maja

Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?
wsparcie stylistyczne, katowice i okolice
Gdzie kupić jednodniowe soczewki w Wawie?