Gdzie kupić jednodniowe soczewki w Wawie?

1. Data: 2006-04-19 19:47:38

Temat: Gdzie kupić jednodniowe soczewki w Wawie?
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję 1 parę 1- dniowych soczewek kontaktowych Advance Johnson&Johnson.
Czy wiecie gdzie mogę to zrobić w Warszawie?

Będę wdzieczna za kontakty.

2. Data: 2006-04-20 18:32:07

Temat: Re: Gdzie kupić jednodniowe soczewki w Wawie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuję 1 parę 1- dniowych soczewek kontaktowych Advance
> Johnson&Johnson.
> Czy wiecie gdzie mogę to zrobić w Warszawie?

kurde - 1 pary to nikt nie chce sprzedac. ale tu: www.telesoczewka.pl - jak
z nimi pogadfasz, to ci dadza za darmo, jako probke. przemili ludzie tam
pracuja!

3. Data: 2006-04-20 20:53:25

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro zapytam, dzięki,
Aga

4. Data: 2006-04-21 15:29:52

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro zapytam, dzięki,
> Aga

Tam nie da rady,niestety:-(
Aga

Domowy zestaw do Manicure
Poszukuję lustereczka do makijażu :)
Jakie tabletki wybrać przy wypadających włosach?
wloska marka: L'ERBOLARIO
życzenie