Poszukuję lustereczka do makijażu :)

1. Data: 2006-04-19 12:25:36

Temat: Poszukuję lustereczka do makijażu :)
Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sprawić mojej lubej prezent w postaci lusterka, przy którym
mogłaby sobie robic makijaż w związku z tym poszukuję jakiegoś sklepu z
dużym wyborem nietandetnych lusterek.
Najlepiej w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Poznaniu lub w internecie.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2006-04-19 12:58:20

Temat: Re: Poszukuję lustereczka do makijażu
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> [...]
> dużym wyborem nietandetnych lusterek.
> Najlepiej w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Poznaniu lub w internecie.

Jak prezent z wiekszej okazji (pare lat temu kosztowaly 100-200zl w
zaleznosci od rozmiaru), to kup lusterko podswietlane. Doskonale do
malowania oczu, i reszty oczywiscie tez. Ja mam firmy Babyliss.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

3. Data: 2006-04-19 13:59:20

Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak prezent z wiekszej okazji (pare lat temu kosztowaly 100-200zl w
> zaleznosci od rozmiaru), to kup lusterko podswietlane. Doskonale do
> malowania oczu, i reszty oczywiscie tez. Ja mam firmy Babyliss.

Byłoby super, ale gdzie mam coś takiego znaleźć bo na allegro nie ma :(

4. Data: 2006-04-19 17:29:46

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):

> Byłoby super, ale gdzie mam coś takiego znaleźć bo na allegro nie ma :(

W pierwszym lepszym sklepie typu rtv i agd - Euro, Saturn, Media i takie
tam.

5. Data: 2006-04-19 18:55:36

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Byłoby super, ale gdzie mam coś takiego znaleźć bo na allegro nie ma :(

Widziałam takie w Media Markt.

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

6. Data: 2006-04-19 19:36:07

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> Byłoby super, ale gdzie mam coś takiego znaleźć bo na allegro nie ma :(

Wlasnie wrocilam z Saturna (nowa suszarkolokowka! bede miala loki!) i
tam takie duze lusterko Babyliss, chyba nowszy model mojego, ktore sobie
bardzo chwale, bylo za jakies 330 zl. Spora inwestycja, ale warto -
jedna strona normalna, druga powiekszajaca, malowac mozna sobie z pelna
precyzja nawet wzorki henna na szyi ;)

7. Data: 2006-04-20 06:35:54

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dużym wyborem nietandetnych lusterek.
> Najlepiej w Warszawie, Lublinie, Katowicach, Poznaniu lub w internecie.

az taka nieurodziwa ze trzeba inwestowac w dobre lusterko ;-)
p.

Jakie tabletki wybrać przy wypadających włosach?
wloska marka: L'ERBOLARIO
życzenie
prostownica
"Carmex juz nad Wisla"