Domowy zestaw do Manicure

1. Data: 2006-04-19 12:45:46

Temat: Domowy zestaw do Manicure
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Chodze raz na tydzien na manicure. Stwierdzilam ze moze sie sama jednak tego
naucze i wtedy sie troche pieniedzy zaoszczedzi:)
Co kupic w ramach domowego zestawu do manicure? najwiekszy problem mam z
wycinaniem skorek. Nie potrafie tego robic cazkami. Sa jakies inne
urzadzenia do tego? widzialam raz u kolezanki taki drucik rozwidlony na
koncu i on wycinal nawet niezle. Czy to si nie nadaje?
Widzialam tez takie zestawy po 150 zl na akumlator z nasadkami (takie cos
ala wiertarka). Dobre to jest?
Chyba mnie jednak taniej wyjdzie raz na tydzien skoczyc na manicure do
profesjonalistki.... doradzcie cos...

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-04-19 20:28:34

Temat: Re: Domowy zestaw do Manicure
Od: ania12 <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:
> [...]
> ala wiertarka). Dobre to jest?
> Chyba mnie jednak taniej wyjdzie raz na tydzien skoczyc na manicure do

najlepsze som zemby

3. Data: 2006-04-20 17:18:48

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> urzadzenia do tego? widzialam raz u kolezanki taki drucik rozwidlony na

Bardzo dobry, choć mi skórki nigdy nie rosly, ale mój mąż to wykorzystuje.

> Widzialam tez takie zestawy po 150 zl na akumlator z nasadkami (takie cos
> ala wiertarka). Dobre to jest?

takie z okrągłymi pilnikami?
jak tak to jest to do d...

pozdrawiam,
Ewa

Poszukuję lustereczka do makijażu :)
Jakie tabletki wybrać przy wypadających włosach?
wloska marka: L'ERBOLARIO
życzenie
prostownica