Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli

1. Data: 2006-04-20 10:39:08

Temat: Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Od: "BartekSobczak" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam problem, mianowicie taki jak w temacie.Upralem raz koszule i nie
zeszlo,podobno są jakies sposoby,ale nie wiem jakie.Czy ktos może zna jakies
sposoby?

pzdr
Bartek

2. Data: 2006-04-20 10:53:42

Temat: Re: Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekSobczak" napisał w wiadomości

> Mam problem, mianowicie taki jak w temacie.Upralem raz koszule i nie
> zeszlo,podobno są jakies sposoby,ale nie wiem jakie.Czy ktos może zna
jakies
> sposoby?

Bibuła, żelazko i wytopić.

pzdr,
Aga

3. Data: 2006-04-20 18:09:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 20 kwietnia 2006 12:53
użytkownik aga.p, sącząc kawkę, wyklepał:

> Bibuła, żelazko i wytopić.

Albo papier śniadaniowy, jak się nie ma bibuły. Albo zwykła gazeta.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?
wsparcie stylistyczne, katowice i okolice
Gdzie kupić jednodniowe soczewki w Wawie?
Domowy zestaw do Manicure