happy studio- Warszawa

1. Data: 2006-04-20 19:33:49

Temat: happy studio- Warszawa
Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałam zapytać, czy ktoś był na ulicy Domaniewskiej w tym salonie?
Jakie wrażenia, mogę tam iśc bez obaw, że zrobią coś nie tak z moimi
cienkimi włosami?

2. Data: 2006-04-21 12:48:17

Temat: Re: happy studio- Warszawa
Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Słomska wrote:
> [...]
> Chciałam zapytać, czy ktoś był na ulicy Domaniewskiej w tym salonie?
> Jakie wrażenia, mogę tam iśc bez obaw, że zrobią coś nie tak z moimi
Nikt nie był! Ok. ale ja w końcu się wybrałam i polecam. Ja trafilam do
Mariusza, bardzo miły chlopak, bardzo dobry w tym co robi. Pierwszy raz
zrobiono mi coś tak ładnego na głowie. Obsługa jest bardzo miła i
ogólnie polecam, gdyby ktos szukał dobrego fryzjera, który nie obcina
włosów jak starej babie;)Ceny też nie zwalają z nóg, ja zapłaciłam za
samo strzyżenie 65 zł ,a włosy miałam między średnimi a długimi.
Polecam raz jeszcze i pozdrawiam

czerwona herbata
SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?