sauna a ćwiczenia

1. Data: 2006-04-21 19:29:06

Temat: sauna a ćwiczenia
Od: "Blue" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegoś czasu regularnie chodzę na areobik, ale w moim klubie oprócz siłowni itp
jest jeszcze sauna :)
Ponieważ jeszcze nigdy nie korzystałam z sauny moje pytanie jest następujące: czy
mogę iść bezpośrednio po treningu czy lepiej
odczekać i pójść np na drugi dzień? I ogólnie co Panie sądzą o saunie:)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

2. Data: 2006-04-23 20:04:22

Temat: Re: sauna a ćwiczenia
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Blue" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag news:e2bbra$o6n$1@news.onet.pl...
> [...]
> czy mogę iść bezpośrednio po treningu czy lepiej
> odczekać i pójść np na drugi dzień? I ogólnie co Panie sądzą o saunie:)
mozna isc zaraz po treningu
Ilona

3. Data: 2006-04-24 09:37:34

Od: "BartekSobczak" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora