Pończochy Nylonowe - Pomocy!

1. Data: 2006-04-21 10:25:11

Temat: Pończochy Nylonowe - Pomocy!
Od: "kasie" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Mam pytanie dostałam wczoraj na urodziny od męża kilka par pończoch.
Wcześniej nosiłam samonośne.
Te są nylonowe, różnią się z tego co zauwazyłam tym ze nie rozciagają się.
Dziwne wrazenie jak
je załozyłam jednak jak je przypielam do paska ze slubu to od razu pekła
żabka. Jaki powinien
byc pasek do nich? Moze któras z grupowiczek miala takie.

pozdrawiam

Kasia

2. Data: 2006-04-21 21:04:14

Temat: Re: Pończochy Nylonowe - Pomocy!
Od: "xxl" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasie" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> żabka. Jaki powinien
> byc pasek do nich? Moze któras z grupowiczek miala takie.

Zwykły pas do pończoch :)

3. Data: 2006-04-22 18:36:41

Od: "Halina Eisner" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

xxl <s...@d...pl> napisał(a):

> Zwykły pas do pończoch :)

hehe, to jeszcze zależy, co dla kogo jest zwykłe ;)
Ja tam nylonów nigdy nie nosiłam, ale "nosicielki" na rozmaitych forach
zalecały raczej pasy z trzema żabkami, żeby się toto nie okręcało, a takie to
już nie tak łatwo dostać.

H.

laserowa depilacja
retinol - jakie stężenie? + Krem Avene z filtrami pod oczy.
obcas w czółenkach
happy studio- Warszawa
czerwona herbata