Lip... powiększa usta?

1. Data: 2006-04-22 10:24:18

Temat: Lip... powiększa usta?
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się do kupienia błyszczyku w Sephorze, dlatego
chciałabym się dowiedzieć czy któraś z Was, stosowała
Lip Injection (za ok. 90 zł) lub Lip Fusion (za ok. 190 zł)
i czy rzeczywiście usta stają się większe...

pozdrawiam,
Ewa

2. Data: 2006-04-22 12:42:52

Temat: Re: Lip... powiększa usta?
Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przymierzam się do kupienia błyszczyku w Sephorze, dlatego
> chciałabym się dowiedzieć czy któraś z Was, stosowała
> Lip Injection (za ok. 90 zł) lub Lip Fusion (za ok. 190 zł)
> i czy rzeczywiście usta stają się większe...

lip injection powieksza calkiem przyzwoicie na jakies 10-15 minut. efekt
fajny, ale blyszczyk niesmaczny bardzo i trzeba uwazac, zeby nie zaaplikowac
go sobie poza linie warg, bo wtedy wyglada sie bardzo nieszczesliwie. :)
Aplikowany ponownie nie daje juz tak powalajacego efektu jak za pierwszym
razem.

Zabawka nie warta swojej ceny, imho. Ten drugi ma cene skandaliczna,
poszukaj lepiej opinii na jego temat na www.makeupalley.com

s_s

3. Data: 2006-04-22 13:12:19

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

x wrote:

> [...]
> Lip Injection (za ok. 90 zł) lub Lip Fusion (za ok. 190 zł)
> i czy rzeczywiście usta stają się większe...

Moja kolezanka przetestowala Lip Injection i dostala silnego uczulenia
:/ Lepiej uwazac, to jest dosc zrace. Ja nawet nie probuje (poza tym nie
potrzebuje ;)).

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

4. Data: 2006-04-25 19:26:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-22 12:24:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *x* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Lip Injection (za ok. 90 zł) lub Lip Fusion (za ok. 190 zł)
> i czy rzeczywiście usta stają się większe...

City Lips (115) - powiększa znacząco, ale wyglada to nadal naturalnie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

5. Data: 2006-04-25 19:28:00

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> City Lips (115) - powiększa znacząco, ale wyglada to nadal naturalnie.

nie kazdemy, nie kazdemu :(((
u mnie efekt taki se.

--
Margaret

6. Data: 2006-04-25 19:32:21

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-25 21:28:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> nie kazdemy, nie kazdemu :(((
> u mnie efekt taki se.

To sie testuje ;)
U mnie działa, niezmiennie od miesiecy, i chwała mu za to :)

7. Data: 2006-04-26 08:54:54

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> City Lips (115) - powiększa znacząco, ale wyglada to nadal naturalnie.

A jakiej firmy jest to Twoje cudo?

--
Gosia

8. Data: 2006-04-26 09:20:34

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-26 10:54:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> A jakiej firmy jest to Twoje cudo?

http://www.citycosmetics.com/

Dostepne oczywiscie w Sephorach.

Aaa, tam jakies bajki opowiadaja, ze bezbarwny to na noc sie nakłada, i że
to powieksza na dłużej po jakims czasie używania. IMO nic z tych rzeczy. Ja
mam bezbarwny, i stosuje go jak błyszczyk w trakcie dnia. Usta stają się
mocno ukrwione, wiec zyskują intensywny kolor naturalny, i do tego "puchną"
trochu. Ale żeby to działało jakos mocniej na stałe - to w zadnym wypadku.

9. Data: 2006-04-26 09:29:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]
> trochu. Ale żeby to działało jakos mocniej na stałe - to w zadnym wypadku.

O, to na lato jak znalazł;-)Dzieki

--
Gosia

10. Data: 2006-04-26 09:32:03

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2006 11:20:34 +0200, Lia wrote:

> [...]
> trochu. Ale żeby to działało jakos mocniej na stałe - to w zadnym wypadku.

cholewcia a to zdrowe takie cos jest?
taka gorna warga to moglaby mi jeszcze troche spuchnac, nie zebym narzekala
na rozmiar czy cos, ale teraz mam trwala afro to i murzynskie usta by daly
rade ;} ale moze to niezdrowe, nielegalne albo tuczace?

--
Boska
http://magdee.blox.pl

sauna a ćwiczenia