Re: jak szybko zlikwidowac "boczki"

From: "sq4ty" <a...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jak szybko zlikwidowac "boczki"
Date: Sun, 23 Apr 2006 06:56:14 +0200

Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> po zimie pozostaly mi o zgrozo nieestetyczne boczki - czyli mowiac wprost
> zwały tluszczu wokól tali, co raczej przez to talia nazwac juz nie
mozna:))

> czy wiecie moze jak skutecznie i w miare szybko sie ich pozbyc. mam na
mysli
> jakies konkretne cwiczenia, diete, kosmetyki wspomagajace odchudzenie i
> wymodelowanie tej czesci ciala.

Ja proponuję aerobik. Nic tak skutecznie nie pozbywa mnie zbędnego
tłuszczyku jak właśnie aerobik. Najlepsze dla Ciebie byłyby chyba zestaw
ABT, czyli brzuch, pośladki, uda. Znajdą się tam na pewno ćwiczenia na
mięśnie brzucha, czyli najpopularniejsze brzuszki, ale w różnych
konfiguracjach, na mięśnie proste, skośne i dolne brzucha. Myślę, że ćwicząc
regularnie, powiedzmy 2x w tygodniu, można się szybko pozbyć sadełka. Samemu
w domu raczej ja bym się nie zmobilizowaa, zwłaszcza, że przemiany
tłuszczowe w organiźmie zaczynają się po 20 minutach ćwiczenia :/.

Pozdrawiam!
Maja
(od niedawna znów entuzjastka aerobiku, a co, zima się skończyła, koniec
lenistwa :D)