CK One EDT czy dezodorant?

1. Data: 2006-04-22 19:32:42

Temat: CK One EDT czy dezodorant?
Od: "DzidekX" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Żona dała mi nieśmiało do zrozumienia, że na prezent oczekuje CK One :)))
Mam zatem pytanie:
Co będzie fajniejsze: woda toaletowa czy dezodorant + dezodorant w sztyfcie?
Jaka jest wersja Summer, czy jest fajniejsza od zwykłej?

2. Data: 2006-04-22 20:02:29

Temat: Re: CK One EDT czy dezodorant?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co będzie fajniejsze: woda toaletowa czy dezodorant + dezodorant w sztyfcie?
> Jaka jest wersja Summer, czy jest fajniejsza od zwykłej?

ja stawiam na antyperpirant i edt lub edp :)
p.

3. Data: 2006-04-22 20:12:43

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DzidekX" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co będzie fajniejsze: woda toaletowa czy dezodorant + dezodorant w
> sztyfcie?
> Jaka jest wersja Summer, czy jest fajniejsza od zwykłej?

Ja zdecydowanie wolę wody toaletowe. Dezodorantów i sztyftów nie lubię w
ogóle, ale wiem, że są kobiety, które lubią dezodoranty. Czego żona ma
więcej na półkach?

A co do fajności, to ja się nie wypowiadam, bo nie odpowiada mi chyba żaden
zapach CK ;-)

hiver

4. Data: 2006-04-22 20:29:46

Od: "ullaaa" <a...@w...ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz DzidekX napisał:
> [...]
> Co będzie fajniejsze: woda toaletowa czy dezodorant + dezodorant w
> sztyfcie? Jaka jest wersja Summer, czy jest fajniejsza od zwykłej?

Fajniejsze to chyba kwestia względna, bo ktoś może lubić dezodoranty.
Ja akurat od podstawówki nie stosuję, a sztyfty są przyznam mało
romantyczne, kojarzą się z zakupem czegoś w stylu zwykłego mydła,
które w postaci prezentu może sugerować, że się człowiek nie myje:].
Antyperspiranty używa się raczej do utrzymania higieny niż samej
odrobiny przyjemności, jaką niosą perfumy czy wody toaletowe. Także
myślę, że żonka ucieszy się bardziej z wody, ale ręki sobie nie dam
uciąć;).

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

Coś do zmywania makijażu do cery trądzikowej...
Lip... powiększa usta?
sauna a ćwiczenia
Sauna
trwała prostująca