Solarium

1. Data: 2001-08-16 21:57:14

Temat: Solarium
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mezczyzni moga sie opalac nago w solarium czu swiatlo nie szkodzi
na jądra?

2. Data: 2001-08-16 22:56:50

Temat: Re: Solarium
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy mezczyzni moga sie opalac nago w solarium czu swiatlo nie szkodzi
>na j?dra?

ehh kurde ludzie to maja problemy.. :))))))
Dobrze, ze to nie dotyczy wiekszosci meskiej czesci spoleczenstwa..:)

3. Data: 2001-08-17 05:37:52

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@w...edu.pl>, P...@w...edu.pl
says...
> Czy mezczyzni moga sie opalac nago w solarium czu swiatlo nie szkodzi
> na jądra?
Swiatlo nie. Temperatura tak.

4. Data: 2001-08-19 20:06:37

Od: "Joanna Mucha" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno zawodowi kierowcy są statystycznie "mniej płodni" od innych grup
zawodowych. Powód? Wyższa temperatura w miejscu, które Cię interesuje. Cóż,
żarówa też daje ciepło. I skóra się 10 razy szybciej starzeje...
pzdr
Much

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...

5. Data: 2001-08-19 20:39:28

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm
Czyli tylko temperatura...
Ale przd tym nie ma ratunku idąc ulicą , jadac autobusem przydzsiejszych
temperaturach jest to samo ryzyko... Czyli nic sie niezmienia wychodząc z
solarium idąc ulaca do domu
Czyli co robic czy sie poalac na solarium?

6. Data: 2001-08-20 07:01:26

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@w...edu.pl>, P...@w...edu.pl
says...
> [...]
> solarium idąc ulaca do domu
> Czyli co robic czy sie poalac na solarium?

A czy ty, jako czlowiek przystosowany do takiej a nie innej szerokosci
geograficznej, majac taka a nie inna budowe skory jestes przystosowany do
opalania sie? Czy ewolucja planowala solaria, dlugotrwale siedzenie na
fotelu? Sauny? Nie? To sie nie dziw ze to zdrowe nie jest.

7. Data: 2001-08-21 15:02:38

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> fotelu? Sauny? Nie? To sie nie dziw ze to zdrowe nie jest.
Ja w ogole nie obeznany w tamcie i nie wiem o czym juz pisaliscie a o czym
jeszcze nie, ale na pewno nie sadze, aby solarium bylo szkodliwe... ba! jest
wrecz zalecane... przewbywalem jakis czas za granica na malym szkoleniu... i
co okazalo sie ze tam dosc czesto lekarze przepisuja wizytu do solarium!
Dlaczego i komu? Jest to zalecane szczegolnie dla osob z ubytkami w ukladzie
krazenia i nadcisnieniem tetniczym.... lampy soalryczne powoduja
rozszerzenie sie zyl i tetnic, co ulatwia przeplyw krwi, a co za tym idzie
doprowadza do lepszego natlenienie krwi w organizmie. Pozatym cieplo
emitowane podczas zabiegu opalania dziala takze przeciwbolowo np. na bolu
kregoslupa.... /nie leczy/.

Pozdrawiam
Jacek- student medycyny
takze dosc czesto swego czasu uczeszczajacy na solarium, jednak teraz slonko
i plaza zastepuje wszystko:-)

8. Data: 2001-08-21 18:16:02

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lu2os$p5p$8@news.tpi.pl>, l...@n...com.pl says...
> [...]
> doprowadza do lepszego natlenienie krwi w organizmie. Pozatym cieplo
> emitowane podczas zabiegu opalania dziala takze przeciwbolowo np. na bolu

No i wlasnie to jest ten problem z medycyna - kazda sroczka swoj ogonek
chwali. Nie ma jednej prawdy - oczywiscie ze masz racje (ja dorzuce
jeszcze leczeni depresji i zaburzen snu , na ten przyklad). Ale mi chodzi
o pewne ogolne zalozenia.

9. Data: 2001-08-24 12:00:17

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> No i wlasnie to jest ten problem z medycyna - kazda sroczka swoj ogonek
> chwali.
Hehe... musze przyznac ze stwierdzenie mi sie podoba:-)

> Nie ma jednej prawdy - oczywiscie ze masz racje (ja dorzuce
> jeszcze leczeni depresji i zaburzen snu , na ten przyklad).
o o depresji wiedzialem, ze potrafi takie solarium podniesc morale, hmm no
ale zawsze lepiej sie jeszcze dowiedziec, ze sie lepiejn po tym sypia:-)

> Ale mi chodzi
> o pewne ogolne zalozenia.
No to ja juz nie wnikam w te ogolne zalozenia:-)

Pozdrawiam
Jacek- student med.

Re:
badanie poziomu elektrolitu i enzymów
Zgaga
krwiodawstwo a laktacja
Essentiale forte-prosze o info o tym leku