Solarium? Samoopalacz?

1. Data: 2004-01-26 10:25:39

Temat: Solarium? Samoopalacz?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam jasną skórę, chciałabym odrobinę zbrązowieć. Ale całkiem nie wiem ile
razy powinnam iść na solarium i na jak długo. Nie chcę się poparzyć. Czekam
na sugestie.
A może jakiś samoopalacz?

Hanuś

.

1. Data: 2004-01-26 10:35:35

Temat: Re: Solarium? Samoopalacz?
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam jasną skórę, chciałabym odrobinę zbrązowieć. Ale całkiem nie wiem ile
> razy powinnam iść na solarium i na jak długo. Nie chcę się poparzyć.

Zdecydowanie samoopalacz. Solarium koszmarnie niszczy skore. Jakis Nivea lub
Vichy? Moze urodowiczki bardziej doswiadczone poleca jakis sprawdzony
samoopalacz :)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-01-26 10:39:39

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał/a:

> Mam jasną skórę, chciałabym odrobinę zbrązowieć. Ale całkiem nie
wiem ile
> razy powinnam iść na solarium i na jak długo.

Myślę, że na początku powinnaś pójść ze 2 razy na zwykłe solarium (nie
TURBO) na 10 minut. Potem 2 razy na TURBO na 10 minut i powinno
wystarczyć, żeby lekko zbrązowieć.
Bo rozumiem, że nie chodzi o efekt habanu...;-).

> A może jakiś samoopalacz?

Z samoopalaczami to różnie bywa. Musi być dobrej jakości, dobrze
rozsmarowany, bo inaczej możesz się zrobić "marchewkowa" albo w łaty!

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-26 10:42:22

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jasną skórę, chciałabym odrobinę zbrązowieć. Ale całkiem nie wiem ile
> razy powinnam iść na solarium i na jak długo. Nie chcę się poparzyć.

Jeżeli solarium to wydaje mi sie, ze poczatkowo 5 min, pozniej zwiekszyc do
7, a za jakis czas 10, ale pamiętaj o przerwach miedzy poszczegolnymi
wizytami w solarium, 3-4 dni minimum. Pozdrawiam i zycze milego opalania.
Malgoska

1. Data: 2004-01-26 11:21:35

Temat: Re: Solarium? Samoopalacz? i bladość:-)
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam jasną skórę, chciałabym odrobinę zbrązowieć. Ale całkiem nie wiem
> ile razy powinnam iść na solarium i na jak długo. Nie chcę się

Puder brązujący. A jasna cera niektórym bardziej pasuje niż opalenizna,
nawet delikatna:-)
Ja to mam problem odwrotny - dużo dalabym za alabastrową cerę
rudzielców:-) Ale mam ciemna karnację, nieopalona skóra wydaje się
szarawa i choćbym nie wiem jak jasny podkład zastosowała to wszyscy
mówią że wyglądam "blado", "jak córka młynarza", "masz ziemistą cerę" -
nigdy nie usłyszalam "jesteś interesująco blada":-))) Z tego wynika, że
lepiej byłoby mi w lekko opalonej skórze (co oczywiście nie przeszkadza
mi dalej próbować sie wybielić:-) ) Najchętniej wykapałabym się w
jakiejś mazi barwiącej na blaaaado:-) Albo poszlabym na antysolarium:-)

--

DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-01-26 12:40:40

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Hanuś" <k...@g...pl>

> [...]
>razy powinnam iść na solarium i na jak długo. Nie chcę się poparzyć. Czekam

proponuje balsam brazujacy kolastyny. nie robi smug jak samoopalacz,
dziala delikatnie, ale po kilku aplikacjach widac roznice.

anek

1. Data: 2004-01-26 13:14:27

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że na początku powinnaś pójść ze 2 razy na zwykłe solarium (nie
> TURBO) na 10 minut. Potem 2 razy na TURBO na 10 minut i powinno
a czy teraz sa turbo i nietutbo?
Bo dawno juz nigdzie o tym nie slyszalam i wydaje mi sie ze jak dziewczyna
pojdzie na dobre solarium to chyba nikt nie bedzie wiedzial o co chodzi.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-26 13:17:13

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje balsam brazujacy kolastyny. nie robi smug jak samoopalacz,
> dziala delikatnie, ale po kilku aplikacjach widac roznice.
Jesli chodzi o skore twarzy i dekolt to nie balsam brazujacy lecz
samoopalacz. Ja polecam Riviery, Nivei, i moj ulubiony Eveline.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-26 14:16:50

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <s...@i...net.pl> napisał/a:
> [...]
dziewczyna
> pojdzie na dobre solarium to chyba nikt nie bedzie wiedzial o co

W moim solarium są lampy typu Turbo i zwykłe (słabsze).
To jest dobre solarium i obsługa wie o co chodzi.

1. Data: 2004-01-26 14:19:32

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> napisał/a:
> W moim solarium są lampy typu Turbo i zwykłe (słabsze).

SPROSTOWANIE: w moim, w znaczeniu tam, gdzie chodze (raz na jakiś
czas). Nie jestem właścicielką solarium ;-))))))

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl