Somewhere Over The Rainbow

11. Data: 2007-09-27 09:00:06

Temat: Re: Somewhere Over The Rainbow
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Dowiem się, czy można zamknąć narkotyk za samorozprowadzanie się? ;D

Trzeba się też zastanowić, do której grupy go zaliczyć - twardych czy
miękkich ;-P
Bo że się samorozprowadza, to pewne. Hm...Ciebie też wzięło?
;-P

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

12. Data: 2007-09-27 09:20:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba się też zastanowić, do której grupy go zaliczyć - twardych czy
> miękkich ;-P
> Bo że się samorozprowadza, to pewne.

Ja zaliczyłbym go na razie do twardych w dni parzyste, a do miękkich w
nieparzyste. Dopóki go dokładnie nie przetestujemy i nie znajdziemy innego
kryterium.

> Hm...Ciebie też wzięło?

Na mnie wszystko działa jak narkotyk, dlatego nie brombram. ;)

michał

13. Data: 2007-09-27 10:14:17

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> innego kryterium.

> Na mnie wszystko działa jak narkotyk, dlatego nie brombram. ;)

No to mamy Grupę do Rozpracowania Twardości Sky'a :-)

Ja też nie brombram, bo gdzie tam mizernym narkotykom do bogactwa zycia!
:-)

14. Data: 2007-09-27 10:48:14

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:

> Ja mam podejrzenie, że Sky należy do skondinąd mi znanych narkotyków
> macerujących mózg za pomocą literek.
>
> Należy traktować powyższe jako mój komplement pod adresem Skya. :)
> Niektórzy poeci też tak mają...
>
> - JaKasia

Jeśli rozszerzymy na "artyści" - to i ja sie tu skromnie wliczę ;-P

15. Data: 2007-09-27 10:48:53

Od: "Kasia " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2007-09-27 14:57:24

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to mamy Grupę do Rozpracowania Twardości Sky'a :-)

A co z nim grupa zrobi, jak już rozpracuje?

> Ja też nie brombram, bo gdzie tam mizernym narkotykom do bogactwa zycia!
> :-)

Nawet do pięt im nie sięgają! ;)

michał

17. Data: 2007-09-27 15:19:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A co z nim grupa zrobi, jak już rozpracuje?

:-D
Masz rację, rozpracowywanie Sky'a jest właściwie wbrew interesom grupy.
Muszą bowiem być w naszym życiu te znaki na niebie i ziemi, o których
się nawet filozofom nie śniło ;-)

> Nawet do pięt im nie sięgają! ;)

Howgh!
:-)

18. Data: 2007-09-28 00:56:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli rozszerzymy na "artyści" - to i ja sie tu skromnie wliczę ;-P

Widzę że czasem niedoceniane wąki mogą się okazać dość zaskakujące ;P
Mam się poddać badaniu w jakiś specjalny sposób?
Jakąś prupkę krwi kału potu kodu dna wirusa? ;)

19. Data: 2007-09-28 06:08:45

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> [...]
> Mam się poddać badaniu w jakiś specjalny sposób?
> Jakąś prupkę krwi kału potu kodu dna wirusa? ;)

Jak przyjedziesz, to Cię wybadam i ogłoszę wyniki "na grupie", nie bój
żaby, bez prupek :-)

20. Data: 2007-09-28 22:08:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przyjedziesz, to Cię wybadam i ogłoszę wyniki "na grupie", nie bój
> żaby, bez prupek :-)

To jeszcze se trochę poczekasz. Aż zmiękniesz ;P

Re: XLI..
Och jak ja lubie, lubię, lubię...
ludzie naprawdę wierzą w piekło, sąd i szatana...
Kradzież w pracy.
Zanik mózgu prowadzi do rasizmu, hazardu i depresji, trudności w funkcjonowaniu społecznym, depresji i problemów z hazardem