Re: Sonda

Data: 2002-10-31 13:35:10
Temat: Re: Sonda
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl>

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in
news:apmo3t$af0$1@news.onet.pl:

> Gdzie pokazuje? Żeby pokazywało należało zamieścić linki, by każdy
> mógł sprawdzić Twoją teorię "WOJNY".

Ten serwer i grupa już nie istnieje. Na pl.soc.dieta.optymalna
był spór, po którym jednego z wegetarian wyproszono - z powodów
ideologicznych - z grupy, a drugi (ja) zrezygnował z pisania sam.
Do tego dochodzi namolne 'nawracanie' na DO, które prezentował na
grupie pl.soc.wegetarianizm Leszek Serdyński jakieś 3 lata temu. Tu są
archiwa - google.

> Siwa napisała stek bzdur wkładając w usta Kwaśniewskiemu
> -wypaczone jej wegetariańską wyobraźnią - intencje wypowiedzi
> krytycznych o wegetarianizmie.

Jej wyobraźnia wypaczyła _cytaty_? 8-o

> Na temat optymalnych zresztą również, robiąc z nas potworów.
> Ty też widzisz aż wojnę? Co się z wami dzieje?

Zależy od definicji 'wojny'. Dla mnie wojna jest, dla niektórych
przeradza się to w wojnę totalną.

> Jeżeli już potwierdzasz czyjeś sugestie wojny, to należało dać
> czytającym możliwość to sprawdzić dołączając linka do tej
> "strasznej wojennej grupy".

Tyle, że tam nie ma wojny, a jest teren 'opty', którzy są w
poglądach dość zgodni.

ps. W chwili wolnej podeślę kilka M-ID.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\