Sondaże OBOPu częśc chyba 6

1. Data: 2006-03-21 14:07:07

Temat: Sondaże OBOPu częśc chyba 6
Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

Duchu!

Założyłem za i dla Ciebie wątek!!!
:)

--

A zabawa w relatywizowanie kończy się bezstresowym wychowaniem, masowymi podpaleniami
samochodów i marszami tolerancji w połączeniu z adopcją dzieci nienarodzonych.
(c)mady by szczesiu

2. Data: 2006-03-22 08:22:49

Temat: Re: Sondaże OBOPu częśc chyba 6
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <p...@b...plonk> napisał w wiadomości
pl...

A, dziekuje, dziekuje :), mam od wczoraj fajny tekst z Newsweeka.
Dotyczy sondazy i wypowiedzi Gosiewskiego, ze wiarygodnosc
sondazy stoi pod znakiem zapytania.
Na reakcje "obiektywnych mediow" na tą wypowiedz, nie trzeba bylo dlugo
czekac.
Cytuje tylko same pytanie dziennikarki do Gosiewskiego, sa ciekawe:

--

Newseek do Gosiewicza: Zajmujecie sie prawnikami, bankami, mediami,
a teraz chce pan dyskutowac na temat badan opinii publicznej.

Newseek do Gosiewicza: Wojny na dwa frotny nie wygral nawet Napoleon,
a wy, rozpoczynajac dyskusje o sondazach, zaczynacie juz kolejna batalie.

--

Babka pogrozila G. ze jesli zajmą się dyskusją na temat wiarygonosci
sondazy,

Babka - mówiąc nie wprost - mówi cos takiego: "zaczynacie zagrazac zbyt
duzej liczbie układów (prawnicy, banki, media, a teraz sondaze), uwazajcie,
bo moze dojsc do wojny".

No, no.
(kobita nazywa sie Dorota Kołakowska, ciekawe kto to)

Cos jednak jest, ze niektorzy obserwatorzy mowia,
ze mamy troche podobną sytuacje do Białorusi.

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2006-03-22 08:33:32

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

[...]
> Cos jednak jest, ze niektorzy obserwatorzy mowia,
> ze mamy troche podobną sytuacje do Białorusi.

Zatem żądajmy trzeciej kadencji dla Leszka! :)

P.

4. Data: 2006-03-22 08:41:05

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

Wyglada na to ze ta pani, to "polityczna" w Newsweeku,
wczesniej robiła atak na KGHM. Mimo odpowiedzi ze
strony KGHM na zarzuty, Newseek nie ustosunkował sie do wyjasnien.

Wiecej:
http://www.kghm.pl/akt01.php?s=398

Pozdrawiam,
Duch

P.S.
Warto czasami troche powiercic temat, duzo ciekawych rzeczy wychodzi.

5. Data: 2006-03-22 08:49:26

Od: "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
> duzej liczbie układów (prawnicy, banki, media, a teraz sondaze), uwazajcie,

ROTFL! :DDD
Przecudna interpretacja! Nie zawodzisz Duchu. ;->

> No, no.
> (kobita nazywa sie Dorota Kołakowska, ciekawe kto to)

Koniecznie trzeba przyjzec sie jej teczce! A pozniej postawic przed komisja!

> Cos jednak jest, ze niektorzy obserwatorzy mowia,
> ze mamy troche podobną sytuacje do Białorusi.

Teraz powaznie: dla mnie, to bardziej przypomina USA lat 50-tych pograzone w
"szczytnej" misji senatora McCarthego
[ http://en.wikipedia.org/wiki/McCarthism ] "polowania na komuchow".
Dzisiaj mamy polowanie na "Uklad" - a z takimi fanatycznymi jego zwolennikami,
jak Ty (to poprostu przeurocze, jak co niektorzy sa podatni na ta prymitywna
teoriospiskowa socjotechnike - paranoja indukowana), to wkrotce "rozdziobia
nas kruki i kaczki"... ;-)

pozdrawiam
quasi-biolog

6. Data: 2006-03-22 09:01:41

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości

I jeszcze przy okazji zeby bylo wiadomo co sie w kraju dzieje,
przy okazji omawiania sytuacji politycznej i roznych klik.
Info z Wroclawia:
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3227445.html

Duch

7. Data: 2006-03-22 09:21:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dvr32l$2uv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
prymitywna
> teoriospiskowa socjotechnike - paranoja indukowana), to wkrotce

Kaczor Donald nas nie rozdziobie :) bo on raczej broni postkomunistycznego
układu.
Tu bylbym spokojny.

Rzeczywiscie, czytalem cos Staniszkis, tez robila takie porownanie.
Podstawowe pytanie jest takie: czy mafijno-korupcyjne uklady w Polsce są
to tylko oczernianie?

65% internautow w ankiecie pisze ze jest, 30 % ze nie ma - czyli
jednak wiekszosc uwaza ze cos jest na rzeczy.

Skoro wiec uklad zostal zagrozony (m.in. przez dzialania PiS),
to bedzie sie bronil na smierc i zycie,
bo jednak nikt nie lubi ujawniania swoich afer, a to ujawnianie dotknie
wiele osob,
a . niektorym obywatelom swiat sie do gory nogami przewroci (tym uczciwym,
ale czytajacym np. GW).

Wiec uklad sie bedzie bronił, piszac o "polowaniu na czarownice",
o amoku komisji sledczych, o porownaniu do McCarthego itd.

Staniszkis pisze tak o McCarthym: miał racje, ale jego metody bardziej
zaszodzily niz
pomogły. Czy PiS mozna porownac do McCarthego - nie wiadomo, zobaczymy.

Fanatyzm PiSu i "chec wojwowania ze wszystkim: -jak na razie- objawia sie w
ten sposob,
ze Gosiewski zauwazyl (i to dosc delikatnie), ze sondaze moga byc
nieobiektywne.
I juz w mediach slychac: Skandal! To zamach na obiektywne media! Próba
rozpętania wojny! Hehe :)

Teraz tak: wiekszosc osob zgadza sie ze rzadza uklady mafijno-korupcyjne
(ale Ty nie i kilka osob na grupie tez nie).
Wiec jak te uklady ruszyc?
Nie rusza sie ukladow - zle.
Rusza sie, to wtedy usluznie media informuja o "wojnie ze wszystkim i
wszystkim",
albo -jak Ty- pisze o fanatyzmie. Moim zdaniem - to istniejace
mafijno-korupcyjne uklady
z och usluznymi mediami rozpuszczają takie plotki, jak tylko ktos wytropi
jakies przekrety.

Pozdrawiam,
Duch

P.S.
Jestes silnie jednostronny w swojej ocenie. Zapytam z ciekawosci: czy nie
jest
tak ze bronisz po prostu swojej rodziny? (inaczej: zmiany ktore maja
nastapic, np. lustracja,
"zaszkodza" komus z rodziny?)

8. Data: 2006-03-22 09:33:24

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> [...]
>
> I jeszcze przy okazji zeby bylo wiadomo co sie w kraju dzieje,
> przy okazji omawiania sytuacji politycznej i roznych klik.

W kraju czy na Uniwersytecie Wrocławskim? :)

Paff

9. Data: 2006-03-22 09:59:25

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

> Duch<n...@n...com>

> W kraju czy na Uniwersytecie Wrocławskim? :)

W diagnozie JK brakuje być może tylko liczby mnogiej i zdrobnienia: nie
'układ', tylko 'układy i układziki' :)

P.

10. Data: 2006-03-22 12:06:53

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Duch napisał(a) w wiadomości
<news:dvr50f$bq9$1@atlantis.news.tpi.pl> takie słowa:

> [...]
> jest
> tak ze bronisz po prostu swojej rodziny? (inaczej: zmiany ktore maja

To wykluczone. Polityka pro-rodzinna to domena PiS ;)

Amnesiak

mechanizmy obronne psychiki
Test
Jak poradzić sobie z odrzuceniem ?