Sos gorgonzola do pizzy - jak zrobić?

1. Data: 2008-04-16 14:30:49

Temat: Sos gorgonzola do pizzy - jak zrobić?
Od: "Hania" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką ulubioną pizzę w pizzerii, która na sobie ma sos gorgonzola.
O tu pozycja 27 http://www.pizzapalermo.pl/menu2.htm
Czy ktoś wie jak zrobić taki sos do pizzy?
Widziałam w necie sosy z gorgonzolido spagetti. Ale to pewnie nie to samo.
Nic się nie wylewa z upieczonej pizzy, więc pewnie jest gęsty.

Z góry dziękuję za porady Hania

2. Data: 2008-04-16 15:22:05

Temat: Re: Sos gorgonzola do pizzy - jak zrobić?
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 16:30, "Hania" wrote:
> Mam taką ulubioną pizzę w pizzerii, która na sobie ma sos gorgonzola.

Ha! Nie zdziw się, jak nikt Ci nie odpowie.
Niedawno jeden g*wnomózgowiec pod takim nickiem linka podał.

> O tu pozycja 27http://www.pizzapalermo.pl/menu2.htm
> [...]

Dłuuugo się (nie)otwiera.
Myślę, że bezpieczniej jest przedstawiać problem bez linków w poście.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2008-04-17 11:52:48

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

Hania pisze:
> [...]
> Widziałam w necie sosy z gorgonzolido spagetti. Ale to pewnie nie to samo.
> Nic się nie wylewa z upieczonej pizzy, więc pewnie jest gęsty.

Nie wiem czy o taki sos chodzi, ale ja robie tak: kroje ser w kostke i
na malym ogniu powoli podgrzewam az sie stopi. Dodaje pozniej smietany i
odrobine soku z cytryny. Proporcji Ci nie podam gdyz robie to na
wyczucie. Sos jest gesty.

4. Data: 2008-04-17 12:24:16

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> [...]
>
> Dłuuugo się (nie)otwiera.
> Myślę, że bezpieczniej jest przedstawiać problem bez linków w poście.

hehe, no tak Myszko!

aha, spierdalaj

** Posted from http://www.teranews.com **

5. Data: 2008-04-17 20:14:16

Od: "Hania" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malym ogniu powoli podgrzewam az sie stopi. Dodaje pozniej smietany i
> odrobine soku z cytryny. Proporcji Ci nie podam gdyz robie to na wyczucie.

Dzięki, będę testować. I do czego ten sos dodajesz?
Hania

6. Data: 2008-04-17 23:04:07

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, będę testować. I do czego ten sos dodajesz?

Np. do pieczonej piersi z kurczaka.

Kuchnia rosyjska,wschodnia - gdzie znależć przepisy?
Wok na kuchni ceramicznej - czy ma to sens
Re: dobra co fpjerdalamy????
Re: dobra co fpjerdalamy????
Re: dobra co fpjerdalamy????