Spadające ciśnienie w piecu :(

11. Data: 2007-02-19 09:09:46

Temat: Re: Spadające ciśnienie w piecu :(
Od: "neuro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lut, 18:49, "brombel" <l...@p...pl> wrote:

> Układ otwarty a układ zamknięty to jednak troszkę coś innego. Więc nie
> można tego porównywać do siebie, ponieważ w układzie zamkniętym jest
> nad pompą odpowietrznik automat który sam usówa powietrze (jeżeli
> prawidłowo działa)
> Neuro napisz co zrobiłeś.
> A może siedzisz w zimnych pomieszczeniach :) (chociaż zima jest
> łaskawa)

Witam.

Dziękuję za wszystkie sugestie, ale to mimo wszystko chyba nie to.
Póki co wpuściłem przez zawór odpowietrzający w piecu taki preparat:
http://tinyurl.com/2quhtx. Bez poprawy jednak.
Cała sytuacja zaczęła się po gruntownym wyczyszczeniu pieca, stąd moje
przypuszczenie, że może woda wycieka przez któryś z rozkręcanych
(wymiennik ciepła, zespół wodny) elementów pieca, a ponieważ
temperatura po czyszczeniu jest naprawdę wysoka to moze woda
natychmiast odparowuje w zetknięciu z rozgrzanym metalowym elementem?
Co sądzicie o tym scenariuszu? (fachowiec wprawdzie stwierdził, ze w
piecu nie widać zadnych wycieków).
Póki co dopompowuję codziennie wodę do instalacji - w tym tyg. ma
przyjść hydraulik z instalatorem i wyrazić swoją opinię.
Najdziwniejsze jest to, zę w przypadku takiego wycieku (z 1.5 bara do
0 w instalacji na 70-metrowej powierzchni to chyba dużo wody, prawda?)
powinien krzyczeć sąsiad z dołu - a nie krzyczy... :>
A może znacie jeszcze jakieś inne "nieinwazyjne" metody/preparaty
uszczelniające zamkniętą instalację CO?

Pozdrawiam,
neuro