Spalony w blokach :) - czyli KOMPLETNIE nie potrafie zluzowac

31. Data: 2010-03-12 21:41:25

Temat: Re: Spalony w blokach :) - czyli KOMPLETNIE nie potrafie zluzowac
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-12 21:27, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Zastanowię się nad tym.

Qra

32. Data: 2010-03-12 22:24:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-12 16:04, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dobry seks jest dobry na wszystko.

Dochodzę do wniosku że psp ma jakieś problemy z seksem. Pełno tego seksu
pokątnie w różnych wątkach, ale wątku o seksie tak wprost to jeszcze
nie widziałem.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2010-03-12 22:34:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-12 23:24, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

Załóż. Po co liczyć na innych.

Qra

34. Data: 2010-03-12 22:37:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Załóż. Po co liczyć na innych.

Nie ma mowy. Zawsze gdy zakładam wątek, rozwija się on nie po mojej myśli.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

35. Data: 2010-03-12 22:42:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie ma mowy. Zawsze gdy zakładam wątek, rozwija się on nie po mojej myśli.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

To kup wątek od kogoś. Ja tak zrobiłem- sam niczego fajnego nie mogłem
wymyślić- to nabyłem od Redarta

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

36. Data: 2010-03-12 22:44:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-12 23:42, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Raczej wydarłeś.

Qra

37. Data: 2010-03-12 22:45:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-12 23:37, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

> Nie ma mowy. Zawsze gdy zakładam wątek, rozwija się on nie po mojej myśli.

Się w ogóle ciesz, że się rozwija. Cokolwiek.

Qra, mi się nie rozwija, ja się powinnam zwijać

38. Data: 2010-03-12 22:51:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> To kup wątek od kogoś. Ja tak zrobiłem- sam niczego fajnego nie mogłem
> wymyślić- to nabyłem od Redarta

To jest myśl - coś zadziałam jak uda mi się wyłudzić kolejne 5
złotych od trenera.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

39. Data: 2010-03-12 22:52:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-12 23:42, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Raczej wydarłeś.
>
> Qra

Ty- nie czepiaj się szczegółów, ok? Nabyłem drogą wydarcia. Co za różniczka?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

40. Data: 2010-03-12 22:55:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-12 23:52, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ty- nie czepiaj się szczegółów, ok? Nabyłem drogą wydarcia. Co za
> różniczka?
> :-)

Cał(k)a

Qra