Spam

1. Data: 2002-08-29 08:54:07

Temat: Spam
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgubiłem wątek :-)))
To spamuje.A list jest z wczoraj

Marsel,
Nikt nie skrywa mądrości
To też nie tak.
Pomiędzy mądrością, a mądrością.
Tak zapewne brzmiałby tytuł eseju, próbującego "to" wytłumaczyć,
ale by Cię zmęczył.

Wczorajszy film powiadał to krócej.
"Właśnie facet skoczył (niejaki Max). Stada sępów zlatywały się by
rozdziobać (centrum Wa-wy).
Główny bohater (Ty?) pochyla się nad ciałem i mówi.
"Max. Powiedz mi. Co wiedziałeś, czego ja nie wiem?
(Introspekcja "przypadku" - dokładnie w momencie gdy zacząłem pisać powyższe
zdanie, z za moich pleców
moja Pani: "Michał. Powiedz mi". Słowo, nie żartuję. Dlatego tu 'wkładam'.
Oboje jesteśmy skupieni nad czymś innym, odległość 3m. Wracając...)
A właściwie chciałem Cię spytać - co ze światem, z ludźmi...."
Max mu odpowiada:
"Nic. Jedzą, śpią i czekają na lepsze jutro"

To z pamięci, więc sorki - klepie jak leci.
Telewizor włączyłem przez przypadek, mając zamiar Ci odpisać, by zakłócić
czymś tło.

Nie napisałem nic swojego, bo nie jestem wstanie pisać "nowości".
Jeśli wszystko - powtarzam - wszystko, cała wiedza ludzkości, już krąży
wokół nas.
Nie będzie nic nowego. Wybacz jednak, nie będę za Ciebie wyłapywał.

ETT

PS
Nikt za Ciebie tego nie zrobi!

Reszta za długa - pauza

Pss Niemoc wyłapywania?
Ok.
Bywa.
Od własnego myślenia się nie umiera (co najwyżej, od podsuniętych,
niezrozumiałych, cudzych myśli)
Myślenie kreuje rzeczywistość myślącego.
W innym języku:
"Zbłądziłeś? Masz po tyłku - naprawisz - przestanę bić"

Psss

Świat wymyślony przez Ciebie w obrębie Twojego działania, zależy tylko od
Ciebie.
- Wkroczenie innych osobników, choćby pod postacią "zepsutego kranu", to
Twój Świat,
w którym, na brak wody, Ty sobie Sam pozwalasz.
- Wkraczasz w czyjś Świat. Na terytorium obsikane przez innego zwierza.
Reakcję znasz.
- Wkraczasz na terytorium kobiety. Nie znasz tematu. Przegrywasz.

To Marsel
/|\
/\
Marsel ma swój Świat

------------
| |
| |
| |
| |
------------
Ciekawe czy tak samo będzie wyglądał świat Marsela jak ja te kreseczki
poukładałem.
I dla kogo? I w jakich systemach?
Wszystko się rozpirzy?
A dla samego Marsela?

Wot doświadczonko.
Pewnie i Marsel się Wam sypie.

Pss

W tle ....... bo film nadal idzie.
"Trójdzielna sfera istnienia.
Larwa - poczwarka - motyl"
"Chwila motyla, być może sens życia"

"puste miejsce po sumie (w kościele)
sumowania stałego - człowieka przez człowieka"

"- Na czym polega ta komplikacja?
- Komplikacja jest, bo jest
- Co to znaczy?
- Dokładnie to co znaczy"

" Skąd mogę wiedzieć więcej od Ciebie?
Przecież to Ty mnie wymyśliłeś"

Tu wklejony wątek erotyczny
Wystrzały
Kobiece "Tak się boję"
Wystrzały
Pomimo to, kobiece "Jak dobrze"

"Strzela się tylko do ptaków na wolności"

Później samiczy potworny strach matki, że nie będzie pracy.
Konsekwencją same głupoty dewotki.
On - "Bóg już za mało, żeby dalej żyć"
Matka - "Wiara pomaga żyć, ale co ważniejsze pomaga umrzeć"
On - "To za mało!"
Matka - "Uczyń akt skruchy!"
On - "To jeszcze jeden dzień!"

"Tragiczne zabicie człowieka - to temat dla mnie (do przerobu)"

itd. - polecam

Fakt. Oklaski dla scenariusza i reżysera.
Ziarno duże dorodne, ale i wszelkie plewy.
Dlatego nudne? Dla kogo?

Niepotrzebna fikcja końcowa

Recenzent eTT
Grafoman

1. Data: 2002-08-29 19:39:32

Temat: Re: Spam
Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <akknem$ssd$1@news.onet.pl>,
szanowny kol. eTaTa pisze, ze:
> [...]
> To też nie tak.
> Pomiędzy mądrością, a mądrością.
> Tak zapewne brzmiałby tytuł eseju, próbującego "to" wytłumaczyć,
<...>

zeby nie byo ze do siebie gadasz ;-)
dziekuje za streszczenie... jednak mam wrazenie ze niezrozumielismy sie -
chodzilo mi o to abys skracal swoje wypowiedzi, a nie programy z tv :)

(generalnie to ja nie wiem o co ci moze chodzic i czemu sie do mnie
zwracasz.. byc moze slusznie to robisz .. ja nie pamietam i watku i
powodu :(

(teraz wlasnie to ja mysle ze byloby arcyciekawe dla mnie, a moze i
pouczajace, gdybys tak wyjawil mi jak mnie widzisz, jakie moje odbicie
tkwi w twej lepetynie. moze byloby latwiej rozmawiac ew. prostujac
jakies przeklmania.. no i okazaloby sie czy warto)

to ja moze teraz przejde do tego co pamietam, bo mam tu napisane :)

<...>
> [...]
> wokół nas.
> Nie będzie nic nowego. Wybacz jednak, nie będę za Ciebie wyłapywał.

wokol was moze tak, wokol mnie na pewno nie. nizej narysowales taki
kwadracik (bardzo mi te ilustracje ulatwija czytanie - dziekuje ;-)
otoz w tym kwadraciku zadna cala wiedza sie nie miesci, osmielam sie
zgadywac, ze i w twoim hektarowym kw. tez jest jej bardzo malo, a
madrosci tyle co pies nasiusial. mamy do dyspozycji jedynie bardzo
skromne probki, sladowe ilosci...

> [...]
> Myślenie kreuje rzeczywistość myślącego.
> W innym języku:
> "Zbłądziłeś? Masz po tyłku - naprawisz - przestanę bić"

widzisz stary.. strasznie macisz..
otoz ja zgaduje (bo przeceiz nie wy-myslilem) ze myslenie jest
najbardziej skomplikowanym procesem ktory jest nam mozliwy. procz
zdolnosci myslenia, mozliwosci technicznych w ktore w mniejszym lub
wiekszym stpniu posiadamy, to jest potrzebna najwazniejsza rzecz -
umiejetnosc prawidlowego myslenia. podejrzewam ze nabyta - ot jak kazda
umiejetnosc zyciowa.. tyle ze bardzozasadnicza. mozna z powodzeniem
praktykowac myslenie nie umiejac, a wiec bez kozrysci dla siebie .. ba!
na swoja zgube :)
nie wiem czy wiesz to wlasnie wlasne intesywne mysli sa najbardziej
niebezpieczne -ot, nieszukajac daleko mysli samobojcze. to tylko skrajny
przyklad ale mysle sobie, ze dobrze byloby odaby czasu do czasu pomyslec
czy moje myslenie aby mi (czy komu) nie szkodzi.

<...>

> Wot doświadczonko.
> Pewnie i Marsel się Wam sypie.

powiedz mi czego ode mnei chessz... czy ja sie do ciebie az tak przyp...-
am?

byc moze zwrociles uwage na moja niespojnosc.. bardzo brzydko z twojej
strony ze nie chesz pomyslec skad sie bierze tylko od razu zakladasz
zupelnie odrowtny proces. ale kogo to.

jesli chodzi o samo sypanie ... to caly czas.. caly czas. sypie sie jak
piasek w klepsydrze. i bardzo sie z tego ciesze
<...>

--
Marsel

Gratka! - Tkwiące pytanie w głowie.
_wielka do Was prosba
Kurs asertywności
Jak otworzyc Czlowieka zamknietego w sobie ?
o czwartej mam pociag ...