Re: Specyficzny rodzaj naukowej histerii

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Specyficzny rodzaj naukowej histerii
Date: Fri, 11 May 2007 14:11:05 +0200

"Kamnez" <k...@T...eu> wrote in message
news:f21hsn$32h$1@news.onet.pl...

> Bo i lewacy nigdy tak naprawdę relatywistami nie byli. Relatywizm - to
> domena konserwatywnej prawicy.

Nie Kamnezie. Relatywizm to domena lewicy i nie dlatego ze ja tak chce,
tylko lewica ... sama sie do tego przyznaje.
I wbrew pozorom wcale sie tego nie wstydzi.

Moze konkretnie:
- Jacek Kuron (najpierw PZPR, potem "anty", na koncu sam wspolpracuje z
Lesiakiem SB)
- Geremek - za stalina w PZPR, teraz wielki demokrata i ok,
ale za plecami straszy w europie zagrozenie demokracja
w polsce, nie ma oporow moralnych gdy w gre wchodzi jego interes
- ostatni manewr z sedziami Trybunalu K - oczywistym jest dla mnie ze byly
wspolpracownik SB nie
moze decydwac o tym czy jest czy nie ma lustracji. Nie do wszystkich to
jednak dociera.
- Szczuka - oglasza "jak bardzo mozna skrzywdzic slowem" po czym wystepuje w
programie w ktorym
opluwa sie ludzie (najslabsze ogniwo?)

nie jestem specjalnie anty-lewicowy, serio. Przeraza mnie tylko cynizm jaki
ogarnął lewice.
Ale nie kazdy lewicowiec jest taki! (np. Bugaj jakby nie)
niestety, lewice zdominowali tacy ludzie.
Nie dziwne ze najwiecej afer jest zwiazanych wlasnie z SLD.

Pozdr,
Duch