Specyfik przeciw wrastaniu włosków po depilacji

1. Data: 2003-09-26 09:00:09

Temat: Specyfik przeciw wrastaniu włosków po depilacji
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy jest jakiś specjalny balsam, krem ,mazidło przeciw wrastaniu włosków po
depilacji.
Dla mnie to straszna zmora zwłaszcza w okresie chłodniejszym (trzeba nosić
spodnie, rajstopy).
Dzieki za podpowiedzi:))
Kasia

1. Data: 2003-09-26 10:17:01

Od: "thmwag" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włosków po
> depilacji.
> Dla mnie to straszna zmora zwłaszcza w okresie chłodniejszym (trzeba

Ja mam jedyny jak na razie dobry na to sposób: depiluję nogi
depilatorem elektrycznym, a jak już zaczynają włoski wrastać to na
jakiś czas zaprzestaję depilować i golę je maszynką elektryczną. One
biedactwa wrastają, ponieważ są osłabione i nie mają siły przebić się
przez skórę. Takie golenie ścina wierzchnią warstwę skóry no i
niestety wzmacnia włoski. Wiem że nie ten efekt jest interesujący, ale
tak to już niestety jest że tylko silne nie wrastają.
Poza tym czytałam na grupie o tym specyfiku "gładkie nogi" St. Ives,
ale jak pojawił się dawno temu, tak ostatnio dawno nie wracał. A
ciekawa jestem właśnie jak dłuższe stosowanie go wpływa na wrastanie
włosków.

1. Data: 2003-09-26 12:18:18

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thmwag" <t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> ale jak pojawił się dawno temu, tak ostatnio dawno nie wracał. A
> ciekawa jestem właśnie jak dłuższe stosowanie go wpływa na wrastanie

Wracał, wracał, i to całkiem niedawno :). Patrz wątek "I jak efekt po
St.Ives gładkie nogi?" z 22 września...

________
sheba 20

1. Data: 2003-09-27 09:59:36

Od: "Grzyweczka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja robie dokladnie tak samo! Innego wyjscia jak na razie nie widze.
pozdrawiam :)

1. Data: 2003-09-27 12:33:01

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzyweczko,
Odpowiadaj POD postem i tnij cytaty, ok?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-29 08:26:19

Od: "thmwag" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wracał, wracał, i to całkiem niedawno :). Patrz wątek "I jak efekt
po
> St.Ives gładkie nogi?" z 22 września...
>
> ________
> sheba 20
Już zaczęłam wątpić. Wróciłam do tego wątku. Ale albo się nie znam,
albo nie czytam dość dokładnie (właśnie ów wspomniany wątek
przypomniał mi o sprawie, stąd wspomnienie o nim w odpowiedzi) - a
nikt nie podjął tematu. Poszukam jeszcze raz, ale jeśli czytają to
dziewczyny mające jakieś dodatkowe przemyślenia w tym temacie (St
Ives - gładkie nogi) to proszę o odzew. Może nie będę musiała w
przyszłości kombinować i łączyć depilowania i golenia, a tylko
pomasuję nóżki i cud nastąpi (ha, ha)

czym nawilzyc wlosy?
korę dębową kupiłam dzielę się wrażeniami i pytam [długie]
Effaclar K
Podkręcanie włosów
Kilka zapytań....