Kilka zapytań....

1. Data: 2003-09-25 17:05:45

Temat: Kilka zapytań....
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello :)

A wiec startuje:

- czy tonik ogórkowy Ziaji rozjaśnia troche skóre? Czy poradzi sobie z
lekkimi przebarwieniami po pryszczach?
- jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie jakies specjalne
maseczki?)
- czy maseczka peel-off (a konkretnie oczyszczajaca maseczka peel-off z
Avonu z serii Naturals (drzewo herbaciane)) działa podobnie jak peeling? A
jeśli nie, to czy mozna przed nalożeniem tej maseczki zrobic peeling twarzy?

Dzięki za odpowiedzi:)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-09-25 17:17:20

Temat: Re: Kilka zapytań....
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał/a w news:bkv751$a0$1@opat.biskupin.wroc.pl:

> - czy tonik ogórkowy Ziaji rozjaśnia troche skóre?

Nie.

> Czy poradzi sobie z lekkimi przebarwieniami po pryszczach?

Tym bardziej nie. W ogóle Ziaja ma kiepskie toniki. Jak wszystko.

> - jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie jakies
> specjalne maseczki?)

Piling + krem.

> - czy maseczka peel-off (a konkretnie oczyszczajaca maseczka
> peel-off z Avonu z serii Naturals (drzewo herbaciane)) działa
> podobnie jak peeling?

Raczej nie. Jest zdecydowanie delikatniejsza. Zasycha na twarzy tworząc
błonkę do ściągnięcia, wraz z którą można usunąć drobne
zanieczyszczenia. Piling jest silniejszy.
btw Ta maseczka ma okropnie intensywny zapach. Aż gryzący:(

> A jeśli nie, to czy mozna przed nalożeniem
> tej maseczki zrobic peeling twarzy?

Można. Ja tak zawsze robię.

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-09-25 17:37:14

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 19:05:45 +0200, Ania wrote:

> - czy tonik ogórkowy Ziaji rozjaśnia troche skóre?

Nie zauwazylam takiego efektu.

> Czy poradzi sobie z
> lekkimi przebarwieniami po pryszczach?

Na pewno nie.

> - jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie jakies specjalne
> maseczki?)

Odkad sie pojawil peeling myjacy pomaranczowy Ziaji, to codziennie on pod
prysznicem.
I do tego krem nawilzajacy, taki sam jak do szyji. Ostatnio dostalam w
aptece krem Ziaji aloesowy (normalnie kosztuje 5 zl bodajze) i swietnie sie
do tego nadaje. Nawilza, ma przyjemny delikatny zapach, ktory sie szybko
ulatnia (krem rumiankowy IMO śmierdzi dlugo i nieprzyjemnie).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-25 19:11:26

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ania" <a...@w...pl>

>- czy tonik ogórkowy Ziaji rozjaśnia troche skóre? Czy poradzi sobie z
>lekkimi przebarwieniami po pryszczach?

nie. do takich zadan polecalabym preparat z kwasami. jaki? to kwestia
indywidualna. temat pojawia sie na grupie regularnie, wiec mozesz
przejrzec archiwum - w ten sposob poznasz nazwy wiekszosci dostepnych
preparatow. potem polecam zaopatrzyc sie w probki.

ten tonik natomiast jest moim nr 1, jesli chodzi o odswiezanie skory.
swietnie sprawdza sie w lecie, bo ma mily, odswiezajacy zapach ogorka
- ale to jak ktos lubi.

Ziaja ma w serii ogorkowej rowniez krem, teoretycznie on moglby
rozjasniac, ale nie probowalam go, wiec trudno mi sie wypowiadac.
mozesz kupic i wyprobowac, kosztuje pare zl za spory sloik, a jak sie
nie sprawdzi, to do piet i lokci bedzie w sam raz - ja w ten sposob
wykanczam wszystkie nieudane kremy.

>- jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie jakies specjalne
>maseczki?)

peeling, raczej ten do ciala niz ten do twarzy.

a, i tak na marginesie: ta Ziaja, tej Ziai. odmienia sie tak samo, jak
"szyja".

anka

1. Data: 2003-09-25 19:25:49

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> - jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie
> jakies specjalne maseczki?)

Żel do biustu Avonu nadaje się także do stosowania na szyję i dekolt. Poza
tym, zawsze jak samruję twarz kremem, nakładam go również na dekolt. Nie
mam, póki co, problemów ze zmarszczkami, więc w zupełności mi to wystarcza.

> - czy maseczka peel-off (a konkretnie oczyszczajaca maseczka > peel-off z
Avonu z serii Naturals (drzewo herbaciane))
> działa podobnie jak peeling?

Podobnie, ale wydaje mi się, że maseczki peel-off są słabsze.

> A jeśli nie, to czy mozna przed nalożeniem tej maseczki
> zrobic peeling twarzy?

Imho nic się złego nie stanie. :-) Ja mam taką maseczkę oczyszczającą z Yves
Rocher i często przed nią robię sobie peeling. Muszę przyznać, że efekty są
bardzo zadowalające. Zresztą peeling świetnie przygotowuje skórę podzabiegi
pielęgnacyjne, każda maseczka działa potem intensywniej.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-25 19:27:00

Od: "Eda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozesz kupic i wyprobowac, kosztuje pare zl za spory sloik, a jak sie
> nie sprawdzi, to do piet i lokci bedzie w sam raz - ja w ten sposob

Miałam ten krem i jest poprostu straszny blee, no i oczywiście nic nie
rozjaśnia.
pozdrawiam
Eda

1. Data: 2003-09-25 19:27:58

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Nie zauwazylam takiego efektu.

Jeśli chcesz zlikwidować takie przebarwienie, to spróbuj może regularnie
przecierać skórę cytryną. Ma ona właściwości wybielające.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-25 19:36:56

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Eda" <s...@o...pl>

>Miałam ten krem i jest poprostu straszny blee,

mozesz to jakos rozwinac? bo to, co mowisz, malo mowi...

>no i oczywiście nic nie rozjaśnia.

a ile czasu go uzywalas?

anka

1. Data: 2003-09-26 07:32:22

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> - jakie macie sposoby na gładki dekolt? (może stosujecie jakies specjalne
> maseczki?)

Specjalnych nie, ale nakładam zwykłą maseczkę nawilżającą, nie w ilościach
"maseczkowych", ale "kremowych". Maseczka sie pięknie wchłania i rano skóra
jest mniamu-mniamu. Tak samo traktuję szyję. Poza maseczką, nakładam zwykły
krem nawilżający. Skutkuje :)

> [...]
> Avonu z serii Naturals (drzewo herbaciane)) działa podobnie jak peeling?
> jeśli nie, to czy mozna przed nalożeniem tej maseczki zrobic peeling

Nie działa jak peeling. Właściwie, ciężko powiedzieć, że w ogóle coś robi.
Skóra po jest taka sama jak przed. Owszem nieco rozjaśniona, no i maseczka
łagodzi, ale bez rewelacji. Jest delikatna. Ja przed nią peelingu nei
stosowałam, więc nie wiem, czy można :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-26 11:53:01

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i rady :)

Ania

pianka
Cera mieszana + wagry
Avon-kompleks rozśw. z wit.C?