Avon-kompleks rozśw. z wit.C?

1. Data: 2003-09-25 08:12:09

Temat: Avon-kompleks rozśw. z wit.C?
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
czy któraś z Was posiada już krem Avonu - kompleks rozświetlający z wit. C?
Nowośc w kamp. 20 i 21.
Wpadl mi w oko, ale czy warto się skusić?
Jaką ma konsystencję? nawilża? czy konieczny jest dodatkowo krem przy skórze
mieszanej?
Próbowałyście?

Asia

1. Data: 2003-09-25 08:30:19

Temat: Re: Avon-kompleks rozśw. z wit.C?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wpadl mi w oko, ale czy warto się skusić?
> Jaką ma konsystencję? nawilża? czy konieczny jest dodatkowo krem przy

Ja się skusiłam, mam go od 2 dni. Na pierwszy rzut oka przyjemny,
konsystencja żelowa, zapach delikatnie cytrusowy, delikatnie jakby chłodzi
przy nakładaniu. Pierwsze wrażenie- pozytywne.

Ela

1. Data: 2003-09-25 08:37:05

Od: "Tysia" <t...@b...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wpadl mi w oko, ale czy warto się skusić?
> Jaką ma konsystencję? nawilża? czy konieczny jest dodatkowo krem przy

Witam!

Ja jestem w jego posiadaniu od soboty i jestem jak narazie z niego
zadowolona. Ma konsystencji zelowa, zapach przyjemny, lekko cytrusowy,
szybko sie wchlania. Nie powoduje swiecenia sie cery (mam mieszana). Po
nalozeniu czuje takie przyjemne odswiezenie-ozywienie na skorze. Skora staje
sie gladsza i bardziej jedrna. Wydaje mi sie byc b. dobry dla osob ze
sklonnoscia do pekajacych naczynek. Wzmocni je. Osobiscie polecam.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-25 08:43:14

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy któraś z Was posiada już krem Avonu - kompleks rozświetlający z wit.
C?

Właśnie - może mnie oświeciecie. Kiedyś w WysokichObcasach czytałam
wypowiedź jakiejś pani deratolog - kosmetolog, że nie ma w Polsce kremów z
wit. C, które mogłyby wpływać korzystnie na naszą cerę, bo mają za małe
stężenie tej witaminy - i że to tylko chwyt reklamowy... Bzdura?

Sana zaintrygowana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-25 09:32:45

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma w Polsce kremów z
> wit. C, które mogłyby wpływać korzystnie na naszą cerę, bo mają za małe
> stężenie tej witaminy - i że to tylko chwyt reklamowy

Są takie kremy- rynak stale się rozrasta i zmienia, byc moze ta wypowiedź
jest sprzed lat. wit C działa przeciwzmarszczkowo (pobudzenie syntezy
kolagenu) od ok. 5% (np. Active C la roche posay)- tylko trzeba zadbać, żeby
krem miał właściwe opakowanie (wit.C jest niestabilna). mniejsze stężenia
działają przeciwutleniająco- w pewnym sensie zapobiegają zmarszczkom.

1. Data: 2003-09-25 09:46:10

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie ma w Polsce kremów z
> (ciach)
tylko trzeba zadbać,
> żeby krem miał właściwe opakowanie (wit.C jest niestabilna).
To chyba zależy od postaci w jakiej występuje w kosmetyku; jeśli jest to kw.
askorbinowy- to rzeczywiście jest niestabilna, natomiast wszystkie pochodne
wit. c są formami ustabilizowanymi.
Ela

1. Data: 2003-09-25 11:00:14

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kw.
> askorbinowy- to rzeczywiście jest niestabilna, natomiast wszystkie

kwas l-askorbinowy to witamina C. pozostałe stabilne formy to pochodne
witaminy C. więc w kwestii formalnej, nie było tu błędu.

Fluid w szklanym opakowaniu
krem do rak - jaki uzywacie?
Puder w kamieniu
krem do rąk