Cera mieszana + wagry

1. Data: 2003-09-25 09:37:37

Temat: Cera mieszana + wagry
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Choc czytam grupe regularnie od jakiegos czasu, pisze po raz drugi.
Mam 20 lat. Mam cere mieszana i raz na jakis czas sprawia mi ona problemy.
Jeszcze przed wakacjami nabylam cala serie AA Oligovital i bylam z niej
bardzo zadowolona. Owczesnie twarz byla gladka, a kremy spowodowaly, ze
rowniez dobrze odzywiona. W drugiej polowie sierpnia wyjechalam na poludnie
Francji, gdzie jak wszyscy wiedza byly koszmarne upaly. Pielegnacja twarzy
byla niemozliwa. Kazde nalozenie kremu po 2 min konczylo sie jego
splynieciem, a tonik nawet nie zdazyl wchlonac. Ograniczalam sie wiec
jedynie do przemywania twarzy zelem i od czasu do czasu, wieczorem na sile
wklepywalam choc odrobine kremu. Na szczescie nie wysuszylo mi to buzki, ale
spowodowalo wysyp wagrow. Jak wczesniej wspominalam raz na jakis czas mam
problem w postaci ogromnej ilosci zaskornikow w strefie T. Na nosie sa
obecne zawsze, raz mnie widoczne raz bardziej, ale na brodzie i czole to
jakis koszmar, porobilly sie nawet uwypuklenia. Od 2-3 tyg uzywam czesciej
niz poprzednio peelingow i maseczek oczyszczajacych..
Ologovital nie potrafil z tym walczyc, wiec nabylam najnowsza serie Nivea
Young. Musze powiedziec, ze po tygodniu stosowania jestem zadowolona choc
nie osiagnelam jeszcze pozadanych efektow. I tu moje pytanie. Nivea to
nowosc na rynku, wiec pewnie jeszcze nie sprawdzona tak jak inne preparaty.
Zastanawiam sie nad zastosowaniem czegos mocniejszego, zwlaszcza na strefe
T. Posiadam zel Effaclar. Jakies trzy lata temu zuzylam cala tubke i
pamietam, ze bardzo mi pomogl, ale wtedy mialam problem bardziej z
pryszczami. Kupilam nastepna na zapas, jakbym kiedys potrzebowala. Wlasciwie
to nigdy nie mialam cery typowo tradzikowej, ale od czasu do czasu cos sie
pojawi. Chcialabym wiedziec jaki zestaw kosmetykow byscie mi polecily.
Przepraszam, ze tak sie rozpisalam, ale chcialam dokladnie opisac sytuacje.
:-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-09-25 14:58:21

Temat: Re: Cera mieszana + wagry
Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Nivea to nowosc na rynku, wiec pewnie jeszcze nie sprawdzona > tak jak
inne preparaty.

Nivea to jest bardzo stara firma. Pamiętam jak kiedyś nie było w Polsce
praktycznie żadnych kosmetyków, ale niebieski krem Nivea był zawsze. Być
może ta seria "Young" jest nowa na rynku.

> Chcialabym wiedziec jaki zestaw kosmetykow byscie mi
> polecily. Przepraszam, ze tak sie rozpisalam, ale chcialam
> [...]

A próbowałaś preparatów z serii "Czysta Skóra" Ganier? Żel do mycia twarzy
jest rewelacyjny.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-25 20:23:34

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wlasciwie
> to nigdy nie mialam cery typowo tradzikowej, ale od czasu do czasu cos sie
> pojawi. Chcialabym wiedziec jaki zestaw kosmetykow byscie mi polecily.

Zainteresuj sie nowa seria Normaderm Vichy skierowanej do kobiet po 20stce.
To sa wlasnie kosmetyki, oparte na kwasie glikolowym, przeznaczone do skory
ze zmianami typu zaskorniki, grudki, rozszerzone pory, blyszczenie itp. Nie
typowo tradzikowej, ale takiej na ktorej cos od czasu wyskakuje. Dzialaja na
zasadzie zluszczania i odblokowywania zatkanych porow. Nie wiem jak te cuda
sprawdzaja sie w praktyce, ale z tego co tu czytam na grupie pierwsze
wrazenia sa pozytywne. W serii jest zel oczyszczajcy, tonik, sztyft
wysuszajacy i krem.

Avon-kompleks rozśw. z wit.C?
Fluid w szklanym opakowaniu
krem do rak - jaki uzywacie?