Spicie......

61. Data: 2010-10-28 19:22:34

Temat: Re: Spicie......
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4cc9cc02$6$22793$65785112@news.neostrada.pl
> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> skrzydełko jest dobre dla kota ;)
> zastanów się ile możesz zjeść tych tłustych skórek

skrzydełko nie jest dobre dla kota, bo kot to nie pies, żeby kości obgryzał
jeszcze może mu bokiem szyjki wyjść

12?

p.

62. Data: 2010-10-28 19:31:15

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> skrzydełko nie jest dobre dla kota, bo kot to nie pies, żeby kości
> [...]
6 kur musiałoby oddać życie...
pies schrupałby je w całości, ale i jednemu i drugiemu jedzenie się szykuje,
a nie rzuca na ziemię. Chodziło mi o ilość po obraniu z kości ;)

kiwiko

63. Data: 2010-10-28 19:37:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-28 21:22, Paweł pisze:

> skrzydełko nie jest dobre dla kota, bo kot to nie pies, żeby kości obgryzał
> jeszcze może mu bokiem szyjki wyjść
>
> 12?

Jeśli chcesz zjeść coś dobrego i w miarę łatwego do przyrządzenia, to
proponuję przepis Nigelli na pierś z kurczaka. Filet (pojedynczy) z
kurczaka kroi się na około 5 części. Moczy się te kawałki w maślance
przez kilka godzin (to bardzo ważne, żeby długo moczyć! można rano
włożyć do miseczki i zalać maślanką, a w porze obiadowej wyjąć). Potem
te kawałki wyjmuje się z maślanki i obtacza się w pokruszonych słonych
krakersach (np. Krakusa, nie trzeba dodatkowo używać soli), układa się
je na ruszcie z piekarnika i piecze około 20-30 minut na termoobiegu w
180st. Wychodzą takie fajne chrupiące kawałki.

Ewa

64. Data: 2010-10-28 19:41:43

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je na ruszcie z piekarnika i piecze około 20-30 minut na termoobiegu w
> 180st. Wychodzą takie fajne chrupiące kawałki.

Thank you.

P.

65. Data: 2010-10-28 20:11:31

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> wybacz, ale komuś kto jest i ojcem i matką takie skrzydełka niewiele siły
> dadzą

Nie chodziło o to żeby się najeść do syta. Wrzuciłam dla smaku.
Ale jak chcesz to możesz sobie udka w ten sposób zrobić. Tylko dłużej
pomocz.
A do skrzydełek to se frytki można zrobić.
I tak niezdrowe i tak.

V-V

66. Data: 2010-10-28 20:14:04

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w
wiadomości news:4cc9d8ff$0$22795$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
> pomocz.
> A do skrzydełek to se frytki można zrobić.

Nie, nie lubię zapachu pofrytkowego a kuchnia jest połączona z saloonem.

Ale zaczynam mieć wyrzuty sumienia. Tyle qr.

P.

67. Data: 2010-10-28 20:30:14

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie lubię zapachu pofrytkowego a kuchnia jest połączona z saloonem.

No to zapiekane ziemniaczki. Z piekarnika.
Maggi też śmierdzi.

> Ale zaczynam mieć wyrzuty sumienia. Tyle qr.

Mnie się słabo robi jak się zabieram do jakiegokolwiek mięsa. W końcu
całkiem niedawno łaziło sobie. No, ale niektóre po to łażą.

V-V

68. Data: 2010-10-28 20:35:31

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w
wiadomości news:4cc9dd5e$0$21007$65785112@news.neostrada.pl
> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No to zapiekane ziemniaczki. Z piekarnika.
> Maggi też śmierdzi.

Ale nie tak jak frytki.
Albo brokuły. Zwłaszcza w przecierze dla niemowląt. Niuniusiowi też zupełnie
nie pasowało - wywaliłem słoiczek do kosza :)

> Mnie się słabo robi jak się zabieram do jakiegokolwiek mięsa. W końcu
> całkiem niedawno łaziło sobie. No, ale niektóre po to łażą.

Mnie jakoś nigdy. No niestety, przyrządzone mięso świetnie pachnie i jest
smaczne.

P.

69. Data: 2010-10-28 20:53:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Uprzedzam, że jest niezdrowe.
> Ale z drugiej strony nie trzeba go jeść codziennie.
>
> Potrzebne są kurze skrzydełka, przyprawa maggi, mąka, olej i patelnia.
> Kurze skrzydełka należy zalać maggi, tak żeby były zanurzone i moczyć je
> około pół godziny, rozgrzać sporo oleju na patelni, skrzydełka obtoczyć w
> mące i usmażyć w głębokim oleju na złoty kolor.
> Pychaaa. Oczywiście jak ktoś lubi. :)
>
> V-V

Wolę podudzia i udka do smażenia w głębokim oleju. A skrzydełka i nóżki
po oczyszczeniu i opaleniu trzeba wymoczyć trochę w zimnej wodzie i nastawić
w garnku w zimnej wodzie z włoszczyzną. Pod koniec gotowania zasypać kaszą
manną i dodać siekaną zieleninę - pietruszkę i koper, mozna dodać śmietanę.
To jest taki krupnik dietetyczny, dla każdego wieku od niemowlęcia do
staruszków.
Jeżeli ktoś lubi kosteczki ogryzać to jest to przyjemność nawet przed
telewizor. Tylko trzeba mieć ręczniki papierowe dorąk, bo kurczaki jadło się
palcami...

70. Data: 2010-10-28 20:57:03

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No to zapiekane ziemniaczki. Z piekarnika.
> Maggi też śmierdzi.

Pachnie. Lubczykiem pachnie - gdy ma się ogródek warto posiać parę ziaren
lubczyku, na rodzinę wystarczy 1-3 krzaków w kącie ogródka, bo wysoko
rośnie. Zielone liście fantastyczne do mięsa, grochowej lub fasolowej.

"Vilarze szczęście"
Szybkie pytanie
JKM historyjka o piwie
Wojna homo z homo.