Spieszmy sie

1. Data: 2000-01-11 08:50:55

Temat: Spieszmy sie
Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Spieszmy sie koczac ludzi tak szybko odchodza
i ci co nie odejda nie zawsze powroca
i nigdy nie wiadomo mowiac o milosci
czy pierwsza jest ostatnia czy ostatnia pierwsza
Tak powinnismy sie spieszyc i to bardzo jezeli chcemy przezyc cokolwiek.
Tylko zeby sie nie przyzwyczjac wtedy mniej boli.
Bo Los Ludzki jest juz taki, ze nie pozwoli aby bylo nam za dobrze .
Te zgoszkniale slowa poswiecam Jej i Temu co Ich laczylo.
Teraz pozostalo po Tym tylko swiatlo znicza na poboczu szosy i Jego
niewyobrazalny bol.
Wiec czy warto kochac ludzi skoro tak szybko........
Kasia 09.01.2000

1. Data: 2000-01-11 13:45:06

Temat: Re: Spieszmy sie
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec czy warto kochac ludzi skoro tak szybko........
Nie warto
spider.

1. Data: 2000-01-11 14:30:45

Temat: Odp: Spieszmy sie
Od: "Zenobiusz Zimny" <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba kochac prawdziwie, zarliwie, goraco... Milosc to zaledwie mgnienie
oka, tak szybko przemija... Trzeba sie cieszyc kiedy jest, nie myslec o tym
co moze sie stac... Moze byc tak, ze ktos odejdzie (w ten czy inny sposob),
a moze byc to juz na cale zycie. Zawsze trzeba dawac sobie wzajemnie
maksimum i cieszyc sie tym co jest. Niepoprawny romantyk ;-D
--
////////////////////////////////////////////////////
///////

1. Data: 2000-01-11 14:37:01

Od: "Abba" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

spider napisał(a) w wiadomości: ...
>Nie warto
>spider.
>
>A CO WARTO?

aBBa

1. Data: 2000-01-12 01:10:23

Od: "Piotr Sel" <S...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:CtGe4.11246$X...@n...tpnet.pl...
> Nie warto
> spider.

Warto, czas ktory nam dano jest bardzo krotki a koniec jego nieznany. Zawsze
go brakuje na rzeczy mile a jest zbyt wiele na przykrosci. Kazda chwila
wydarta smutkowi to woda na mlyn naszego zycia.

Piotrek

1. Data: 2000-01-12 02:01:18

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

ROXANNE:
: Wiec czy warto kochac ludzi skoro tak szybko........

Jasne ze warto! Tym bardziej...
Zreszta w pewnym sensie nie mamy za bardzo wyboru.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-12 15:46:46

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go brakuje na rzeczy mile a jest zbyt wiele na przykrosci. Kazda chwila
> wydarta smutkowi to woda na mlyn naszego zycia.
Widzisz, nie warto nawet umierac.
spider.

1. Data: 2000-01-13 10:00:18

Od: "PioSel" <P...@s...polmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Gl1f4.15629$X...@n...tpnet.pl...
> Widzisz, nie warto nawet umierac.
> spider.

Tu sie zgadzam tego nie warto

Piotrek

1. Data: 2000-01-14 09:50:01

Temat: Re: Spieszmy sie - moje mysli o... ?
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Sel wrote:
> Warto, czas ktory nam dano jest bardzo krotki a koniec jego nieznany.

Znany; smierc. I nic poza tym. juz nic ne zdzialasz na tym swiecie i
zadnym innym.
Kazdy chce w cos wierzyc, reinkarnacje, Niebo...
Tego prawdopodobnie nie ma.
Ale momentami nasza smierc, moze zawazyc na zyciu innych, na zyciu
dziesiatkow, setek ktorym inni ludzie tez cos robia (robili) takiego jak
i mnie...

> Zawsze go brakuje na rzeczy mile a jest zbyt wiele na przykrosci. Kazda chwila
> wydarta smutkowi to woda na mlyn naszego zycia.

Sorki, ale nie.
Kazda chwila spedzona w smutku to doskonala chwila by przezyc pewne
rzeczy samemu jeszcze raz i podjac odpowiednie kroki... A nasze zycie,
no coz jest jednym z bilonow zyc na naszej planecie, nie wpsominajac o
kosmosie. Jedna istota mniej lub wiecej wsrod 6 miliardowej populacji
naszej planety to jest ZERO. Pstryk i nie ma. Pstryk i pojawia sie kilka
setek, a ginie drugie tyle (no moze oprocz Chin :))
Jestem pesymista ? Tak. Jestem. Zwlaszcza wtedy gdy jestem sam i
zastanawiam sie ile zla, odczulem od bliskich mi ludzi ile braku
zrozumienia, a ile zrozumienia.
Nieraz mialem takie chwile zeby tylko wziac szklanke, napelnic kilkoma
zwiazkami i wychlac do dna... (raz zabraklo mi 5 minut)... Szklanka
prawde rzecz biorac byla goraca kiedy wylewalem mieszanke... Ciekawe co
by bylo gdybym...?
W moim zyciu jest niewiele takich momentow, ale sa.
I ktoregos dnia, moja zlosliwosc typu "nie poddam sie tak latwo", moze
ulec zlosci na siebie i innych... Ale co to jest... 1/40.000.000 w tym
kraju... Smiech na sali.
Co to jest 1/6.000.000.000 ? NIC. Tylko darmozjad jeden i nic poza
tym...

> Piotrek

Ot, obiektywizm.
--
Kenneth McCoy
+1 a=b=c=d=e=f=g=h=i=j=k=l=m=n=o=p=q=r=s=t=u=v=x=y=z

1. Data: 2000-01-14 17:48:37

Od: "ROXANNE" <B...@N...COM.PL> szukaj wiadomości tego autora

Czesc to znowu ja przeczytalam wasze wypowiedzi.Dziekuje za opinie
wszelakiej masci.
Troche mi lepiej.Jutro jade na pogrzeb.
A odnosnie sensu zycia to jest sens by zyc.Znam zycie i wiem cos o nim. I
wierzcie mi jedynym powodem dla ktorego wiele osob zyje to inni ludzie.Tak
samo jest ze mna. Znam ludzi ktorzy zyja dla mnie.
Sa pewne chwile gdy uswiadamiamy to sobie
Ja tez pewnego popoludnia postanowilam ze bede zyc, wlasnie dla tych ludzi.
Mysle, ze to nawet piekna idea zyc dla kogos.
Idea czy nie idea jezeli ktos niechce nikogo zranic to nie popelni
samobojtwa chociaz by sie wszystko czlowiejowi walilo na glowe. Takie jest
moje zdanie przecwiczone w praktyce.

Czarek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>: Wiec czy warto kochac ludzi skoro tak szybko........
>
>Jasne ze warto! Tym bardziej...
>Zreszta w pewnym sensie nie mamy za bardzo wyboru.

Wada wymowy...
Fobie
Fenomen Owsiaka
co to jest amputyzm ?
RE: psychologia tylko dla zwichrowanych?