Spiewajace drzwi

1. Data: 2003-11-17 23:14:43

Temat: Spiewajace drzwi
Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z grupowiczow oduczyl drzwi wejsciowe spiewania?

Wyje mi niemilosiernie pod drzwiami :(

Mam wrazenie, ze doklejenie uszczelki - takiej okiennej - pogorszylo tylko
sprawe...

Help!!!!
Ciszy i spokoju!!!!
Kotku, nie tup!!!!

Spragniona ciszy Fiona

1. Data: 2003-11-18 08:43:05

Temat: Re: Spiewajace drzwi
Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyje mi niemilosiernie pod drzwiami :(
>
> Mam wrazenie, ze doklejenie uszczelki - takiej okiennej - pogorszylo tylko
> sprawe...

Moze kup takie zakonczenie (uszczelka) jak daje sie do szaf wnekowych i
drzwi przesuwanych z wlosiem. Jak to przykleisz to wiatr powinien sie
rozproszyc za pomoca tych wloskow i moze nie bedzie efektu spiewania.

1. Data: 2003-11-18 08:54:18

Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze kup takie zakonczenie (uszczelka) jak daje sie do szaf wnekowych i
> drzwi przesuwanych z wlosiem. Jak to przykleisz to wiatr powinien sie
> rozproszyc za pomoca tych wloskow i moze nie bedzie efektu spiewania.

Dziekuje za odp. Krzysiu.
Niestety takie wloski zamontowal juz producent drzwi - Witex.
Moze za krotkie?
A moze nie takie....

Pzdr
F.

1. Data: 2003-11-18 09:05:28

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:640e.000004da.3fb9de39@newsgate.onet.pl...

> Dziekuje za odp. Krzysiu.
> Niestety takie wloski zamontowal juz producent drzwi - Witex.
> Moze za krotkie?
> A moze nie takie....

Acha, ale fakt, ja widzialem roznej dlugosci i gestosci takie wloski, wiec
moze warto sprobowac.
A moze poprostu zlikwidowac przeciag? Albo miec drzwi otwarte.

1. Data: 2003-11-18 10:07:21

Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, ale fakt, ja widzialem roznej dlugosci i gestosci takie wloski, wiec
> moze warto sprobowac.
> A moze poprostu zlikwidowac przeciag? Albo miec drzwi otwarte.

Otwarte drzwi na klatke schodowa - odpada :(

A przeciag jest spowodowany wentylacja - ale jakos nie mam odwagi jej zakrecic
w lazience - boje sie wilgoci i GRZYBA ;)

Kasia Grzybowska
aka Fiona

1. Data: 2003-11-18 11:20:44

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:640e.00000548.3fb9ef59@newsgate.onet.pl...

> w lazience - boje sie wilgoci i GRZYBA ;)
>
> Kasia Grzybowska

Sorry ale smiesznie to wyglada w zestawieniu ;-)

--
Lesio5 - Leszek Grelak
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2003-11-18 12:52:40

Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry ale smiesznie to wyglada w zestawieniu   ;-)

Dlatego bylam uprzejma podkreslic tego Grzyba :D
I nie mam kompleksow :)
Pzdr
Kasia Grzybowska
aka Fiona

1. Data: 2003-11-18 14:04:14

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości news:640e.00000626.3fba1618@newsgate.onet.pl...

> Dlatego bylam uprzejma podkreslic tego Grzyba :D
> I nie mam kompleksow :)

Na grzyba móglbym ci poradzic pare srodków. Na przeciag nie bardzo...

1. Data: 2003-11-19 13:56:19

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo, też wyje jak pieron.
IMHO to wyje bardziej po bokach, tam gdzie gumowe uszczelki.
JaC

1. Data: 2003-11-19 20:47:52

Od: "Artur" <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na grzyba móglbym ci poradzic pare srodków. Na przeciag nie bardzo...

jak można to ja z chęcią poznam jakieś dobre środki na grzyba który niestety
zawitał u mnie na ścianie i też za szafą.
z góry dzięki

Ile za położenie podłogi ?
Program
wspolnota mieszkancow
ma ktoś może JUNKERSA z hydro-generatorkiem iskry ?
pytanie z elektryki :-)