Yellow Chickpeas?

1. Data: 2002-10-28 14:55:48

Temat: Yellow Chickpeas?
Od: "Malgorzata Kalisiak" <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam w tureckim sklepie w Berlinie cos co sie nazywa:

Geroesteten Kichererbsen Gelb, Yellow Chickpeas, Gele Kekererwten, Pois
Chche Jaune

Jak myslicie, co mozna z tym zrobic, bo smakuje jakos dziwnie?

Serdecznie pozdrawiam

Małgorzata Kalisiak

1. Data: 2002-10-28 15:04:34

Temat: Re: Yellow Chickpeas?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Kalisiak:
> [...]
> Chche Jaune
>
> Jak myslicie, co mozna z tym zrobic, bo smakuje jakos dziwnie?

smażonych nie jadłem, ale ciecierzyca jako taka jest wcale smakowita.

Waldek

1. Data: 2002-10-28 15:38:31

Od: "Kalisima" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie to one nie sa smazone tylko prazone na sucho.

Malgosia

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3DBD5202.7070703@ukbf.fu-berlin.de...

1. Data: 2002-10-28 18:48:49

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Ja prazona ciecierzyce kupilam w Grecji, jak dla mnie bomba! super odmiana,
ma lekko zamulajaca strukture wiec wskazane popijanie zimnym piffkiem.
Pozdr.
-
mishka

1. Data: 2002-10-29 22:11:28

Od: "Michał" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włóż do wódy, potem na patelnie a potem w dupe, az przybierze brazowego
koloru a potem w ryj i niebo w bębie pozdro!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-10-29 23:06:31

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> Włóż do wódy, potem na patelnie a potem w dupe, az przybierze brazowego
> koloru a potem w ryj i niebo w bębie pozdro!!!!!!!!!!

Czy mi siew wydaje, czy jestes zalosny?

Marta.

1. Data: 2002-10-29 23:39:16

Temat: Re: Splonk (bylo): Yellow Chickpeas?
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc
> Wlasnie zasplonkowalam tego chama.
> W Outlook : kliknac na post, wybrac "Wiadomosc", opcja "Zablokowac
nadawce"
> Ewcia

:)) Dziekuje, zapomnialam, ze tu tez mozna to zrobic

Marta

1. Data: 2002-10-29 23:43:32

Temat: Splonk (bylo): Yellow Chickpeas?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

apn490$kbq$...@n...tpi.pl...

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-29 23:49:17

Od: "Michał" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdaje ci sie!

1. Data: 2002-10-29 23:58:45

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Kalisiak wrote:

> [...]
> Chche Jaune
>
> Jak myslicie, co mozna z tym zrobic, bo smakuje jakos dziwnie?

Ja tym karmie golebie i wiewiorki :)

pozdr
marek,glodny..

> Serdecznie pozdrawiam
>
> Małgorzata Kalisiak

Mniam Mniam...
Golonka w piwie -bardzo prosze o przepis
INTERNETOWY KURS BIZNESU
Kaczka po pakistansku [P]
włoski ser z robalami