Spluczka Kola

1. Data: 2002-04-12 07:25:27

Temat: Spluczka Kola
Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam problem ze spluczka Kola (Impuls) - ma ona dwa przyciski do splukiwania
(3/6 litrow bodajze) - no i od jakiegos czasu nie ma znaczenia ktory
przycisk sie nacisnie - i tak splukuje pelnym trybem (te 6 litrow) - po
prostu przy przyciskaniu trybu oszczednego - wciska sie takze przycisk 6l

czy mozna to w jakis prosty sposob naprawic ?? (nie montowalem tego
kibelka - wiec kompletnie nie wiem jak to w srodku wyglada - jak dobrac sie
do tych przyciskow)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-04-12 08:25:09

Temat: Re: Spluczka Kola
Od: Krzysiek Wilk <k...@w...com.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

"_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> wrote in

> Witam,

(...)

> czy mozna to w jakis prosty sposob naprawic ?? (nie montowalem tego
> kibelka - wiec kompletnie nie wiem jak to w srodku wyglada - jak
> [...]
ZTCW rzecz wymaga prosciutkiej poprawki. Dokladnie jeszcze nie wiem - przy
regulacji byla moja Zona, ktorej nie omieszkam na jutro zapytac o
procedure.

Pozdrawiam

Krzysiek W.

1. Data: 2002-04-14 21:13:07

Od: "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
>
> czy mozna to w jakis prosty sposob naprawic ?? (nie montowalem tego
> kibelka - wiec kompletnie nie wiem jak to w srodku wyglada - jak dobrac

Mam dokładnie to samo.

Rozkręciłem spłuczkę, ale po oględzinach wydaje mi się, że po prostu ona
jest tak nietrwale skonstruowana.

Czy u Ciebie poczatkowo działała poprawnie ?

--w

1. Data: 2002-04-15 09:16:38

Od: "_Taunus_" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam dokładnie to samo.
> Rozkręciłem spłuczkę, ale po oględzinach wydaje mi się, że po prostu ona
> jest tak nietrwale skonstruowana.
>
> Czy u Ciebie poczatkowo działała poprawnie ?

tak - teraz mija niemalze rok - i zaczela sie zacinac - ale u mnie po
rozkreceniu i skreceniu dziala OK (z tym, ze jest sporo kamienia w srodku -
i przy splukiwaniu 6 litrami bardzo powoli zamyka sie zawor)

pozdrawiam,
_Taunus_

Wiercenie otworów w kafelkach
Brama wjazdowa.
zapraszam do giełdy budowlanej
lodowka-pomocy
Ogrzewanie olejowe-dlaczego tak drogo????