Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści

1. Data: 2011-09-16 19:22:06

Temat: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Tytułem rozeznania przed nadchodzącym cyrkiem zwanym wyborami
parlamentarnymi. Czy któreś z ugrupowań politycznych względnie osób
obecnych w obecnym parlamencie w nieciekawy sposób przysłużyły się
spółdzielczości mieszkaniowej ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2011-09-16 20:35:08

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-16 21:22, PeJot pisze:
> [...]
> parlamentarnymi. Czy któreś z ugrupowań politycznych względnie osób
> obecnych w obecnym parlamencie w nieciekawy sposób przysłużyły się

W zasadzie to wszyscy, czyli nikt nic nie zrobił, dalej prezesi są
panami na włościach, spółdzielnia jest państwem w państwie. Dlatego
zaczynam budować dom.

3. Data: 2011-09-17 08:52:50

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
SLD to zaplecze polityczne lobby prezesów.
PO i PJN chętnie puszczą z torbami spółdzielców tzw. starych zasobów i
walczą o przejęcie wpływów w ww. środowisku.
PSL ma to w nosie.
PiS chciał coś zmienić, ale mu nie wyszło. Skoncentrował się wyłącznie
na kiełbasie wyborczej.
AK

4. Data: 2011-09-18 21:04:29

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma między nimi żadnych różnic, poza udawaniem, banda kolesi.

-----

5. Data: 2011-09-19 04:38:39

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-17 10:52, Al Kwasone pisze:
> Witam,
> SLD to zaplecze polityczne lobby prezesów.
> PO i PJN chętnie puszczą z torbami spółdzielców tzw. starych zasobów i
> walczą o przejęcie wpływów w ww. środowisku.

Po co im wpływy w tym środowisku ? Żeby tylko obsadzić z klucza, czy
może zdemontować SMy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

6. Data: 2011-09-19 19:02:40

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-09-18 23:04, _ąćęłńóśźż wrote:
> Nie ma między nimi żadnych różnic, poza udawaniem, banda kolesi.

Nic dziwnego skoro wszyscy wokół mówią tylko o kartelowych partiach
podsuwanych przez telewizor.
Wokół Nowej Prawicy warto się zatrzymać, zwłaszcza w związku z ich
dążeniami wolnościowymi, anty-socjalnymi.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

7. Data: 2011-09-19 21:57:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-19 06:38, PeJot pisze:

> Po co im wpływy w tym środowisku ? Żeby tylko obsadzić z klucza, czy
> może zdemontować SMy ?

Z rozmowy z (byłym już) prezesem mojej spółdzielni wynika, że w planach
jest demontaż systemu.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

8. Data: 2011-09-20 04:32:56

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-19 23:57, Aicha pisze:

> Z rozmowy z (byłym już) prezesem mojej spółdzielni wynika, że w planach
> jest demontaż systemu.

W celu ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

9. Data: 2011-09-20 05:17:36

Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:

> Nic dziwnego skoro wszyscy wokół mówią tylko o kartelowych partiach
> podsuwanych przez telewizor.
> Wokół Nowej Prawicy warto się zatrzymać, zwłaszcza w związku z ich
> dążeniami wolnościowymi, anty-socjalnymi.

może podyskutujmy o programie politycznym tego czegoś :)

http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-
wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-pr
awicy

jakoś mi tam brakuje tych deklaracji wolnościowych, poza prawem do
krytykowania obecnej władzy :) bo przecież wiadomo że jakby jakimś cudem NP
objęła rządy to dla dobra narodu ich krytykować by nie można było.

no i patrzmy... podlizujemy sie kibolom, bandziory to siła nie ma co.

potem warto poczytać to:

http://www.nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/prog
ram-kongresu-nowej-prawicy

10. Data: 2011-09-20 07:23:29

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-20 07:17, Marek Dyjor pisze:
> może podyskutujmy o programie politycznym tego czegoś :)
> http://nowaprawica.org.pl/info/dokumenty-np/program-
wyborczy-knp/item/program-wyborczy-kongresu-nowej-pr
awicy

Oni przynajmniej mają program.
Taki JKM od 40 lat mówi o tym samym.

O czym *konkretnie* chciałbyś podyskutować?

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Wideodomofon