Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści

11. Data: 2011-09-20 07:44:49

Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści [OT]
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-20 07:17, Marek Dyjor pisze:
> jakoś mi tam brakuje tych deklaracji wolnościowych

Dałeś linka do tekstu a przeczytałeś go w ogóle?
Dodam jeszcze - ze zrozumieniem? Bo "ponoć" można przeczytać bez
zrozumienia ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

12. Data: 2011-09-20 12:55:03

Temat: Re: Spółdzielczość mieszkaniowa i parlamentarzyści
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-20 06:32, PeJot pisze:

> W celu ?

Pewnie, żeby ktoś /inny?/ mógł zarobić.
http://www.administrator24.info/wyszukiwarka/q:sp%C3
%B3%C5%82dzielczo%C5%9B%C4%87+mieszkaniowa.html

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

13. Data: 2011-09-20 13:11:06

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:

> Dałeś linka do tekstu a przeczytałeś go w ogóle?
> Dodam jeszcze - ze zrozumieniem? Bo "ponoć" można przeczytać bez
> zrozumienia ;-)

znaczy poprawiając wszystkie błędy stylistyczne i merytoryczne?

swoją droga to ciekawe czemu tzw prawica ma takie słabe zaplecze
intelektualne, jak sie obserwuje rynek to ma sie wrażenie że na prawo to
trafia jakiś drugi albo i trzeci sort inteligentów.

Może dlatego że prawdziwy intelekt jest wolny a wolność jest jednak bardziej
centrowa jeśli nie lewicowa.

Ten program jest niespójny i miałki, taki zestaw chęci i nic więcej.

Po pierwsze jak sobie panowie wyobrażają przeprowadzenie tak rewolucyjnych
zmian w organizacji pańśtwa systemu emerytalnego itd...?

Jak sobie mają zamiar poradzić z tzw prawami nabytymi, oraz grupami nacisku,
związkowcami, rolnikami, górnikami itp...

Kto będzie oceniał którzy sędziowie sa źli a, którzy dobrzy i jak macie
zamiar złych odwołać w aspekcie tego co jest zapisane w ustawach i
konstytucji.

itd...

14. Data: 2011-09-28 13:37:58

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora