Sposob na ananasa.

1. Data: 2001-06-02 16:32:42

Temat: Sposob na ananasa.
Od: f...@w...net (Florian Kowicki) szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposob jesc ananasy? Mala 5 punktowa instrukcja firmy Dole z
plantacji ktorej pochodzi ananas i przyczepiona do niego, pokazuje ze tu
trzeba cos wykroic, tu przeciac, tu wyciac i ananas gotowy do jedzenia.
Guzik prawda, bo ananas nadal sie nie da jesc a ja malo przy tej
operacji sie sam tym nozem nie zamordowalem:-) Oto najprostszy sposob na
ananasa jaki wymyslilem. Po zakupieniu wrzucamy go do lodowki. Na drugi
dzien jak jest juz zimny ucinamy to zielone z gory i poprostu ucinamy
plaster po plastrze szerokosci 1 do 2 cm z ananasa. Skore obieramy no i
jemy. Sam srodek jest twardy to sie go obgryza i wyrzuca. Trzymajac go
ciagle w lodowce w ten sposob mozna ananasa jesc nawet kilka dni plaster
po plastrze. Smak duzo lepszy niz z konserwy i dobre na gorace dni.

.................................fk

1. Data: 2001-06-02 18:17:35

Temat: Re: Sposob na ananasa.
Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Florian Kowicki wrote:

> [...]
> Guzik prawda, bo ananas nadal sie nie da jesc a ja malo przy tej
> operacji sie sam tym nozem nie zamordowalem:-)

moze noze masz kiepskie ?-))
nie wiem co było na tej instrukcji ale ja zawsze obcinam zielone liscie
,potem kroje na poł ,wykrawam rdzen i kroje w kawałki .Skory nie obieram
mozna ja ominac jak sie ja ..chyba ze ananasa dodaje do warzyw wtedy
obieram .Pozostały owoc trzymam w lodowce.

> po plastrze. Smak duzo lepszy niz z konserwy i dobre na gorace dni.

o wiele ma lepszy i nie ma w nim dodatkowego cukru .Taki zimny ananas z
lodowki pycha !!!
pazurek

1. Data: 2001-06-02 19:32:31

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>ucinamy to zielone z gory i poprostu ucinamy
>plaster po plastrze szerokosci 1 do 2 cm z ananasa.

Ja robie tak samo tylko odwrotnie hi hi.Odcinam plastry ananasa od dolu
zachowujac zielona wieche bo ponoc tym sposobem owoc dluzej zachowuje swiezosc.
Dotka

1. Data: 2001-06-02 20:14:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 02 Jun 2001 19:32:31 GMT, l...@a...com (Lilibell555)
wrote:

>Ja robie tak samo tylko odwrotnie hi hi.Odcinam plastry ananasa od dolu
>zachowujac zielona wieche bo ponoc tym sposobem owoc dluzej zachowuje swiezosc.
>Dotka

a wieche mozna potem posadzic na talerzyku z piaskiem i odrobina
ziemi i wyhodowac sobie krzaczek

Mozna trzymac pokrojone plasterki dobrze dojrzalego ananasa w
zamrazarce i obgryzac jak lody ( moje dziecko nie lubi, jak ja
jem lody w jej towarzystwie, oskarza mnie, ze je GRYZE!)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-03 20:19:40

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> zamrazarce i obgryzac jak lody ( moje dziecko nie lubi, jak ja
> jem lody w jej towarzystwie, oskarza mnie, ze je GRYZE!)

Bardzo dobre sa zamrozone winogrona, smakuja jak sorbet.
MB

1. Data: 2001-06-04 06:09:42

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o wiele ma lepszy i nie ma w nim dodatkowego cukru .Taki zimny ananas z
> lodowki pycha !!!
> pazurek

O tak,Pazurku,o tak. Ananas musi byc porzadnie schlodzony.Tylko wtedy dziala.
Taki zimny z lodowki to cos wspanialego na kaca. Najlepiej w formie drobnych
kawaleczkow plywajacych w soku schlodzonym do granicy krystalizacji.Ananas w
tej formie leczy jak nic innego.Doswiadczalnie sprawdzone.

Lasagne
TIRAMISU
losos z jablkami i cebula
Ogórki małosolne